Η Honda συμπληρώνει 25 χρόνια επιτυχίας στην υβριδική τεχνολογία με την ευρωπαϊκή πρεμιέρα του πρωτοτύπου Prelude και επιβεβαιώνει ότι το μοντέλο παραγωγής θα επιστρέψει, με την πρώτη δημόσια εμφάνισή του στο Goodwood Festival από τις 11 έως τις 14 Ιουλίου.
Μετά την αποκάλυψη του πρωτοτύπου στο Japan Mobility Show πέρυσι, το Prelude έρχεται να ενσωματώσει την μακροχρόνια δέσμευση της Honda στην ηλεκτροκίνηση, προσφέροντας ένα κομψό και δυναμικό πακέτο που συνδυάζει συναρπαστική οδήγηση με υβριδική απόδοση.
Το πρώτο Prelude έκανε το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του πριν από 45 χρόνια και υπήρξε σύμβολο τεχνολογίας για πέντε γενιές έως το 2001. Το νέο μοντέλο υπόσχεται να αποτελέσει την ιδανική αναβίωση της φημισμένης σειράς, συνδυάζοντας στυλ και κομψότητα με ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Ο Tomoyuki Yamagami, Chief Engineer & Large Project Leader της Honda Motor, δήλωσε: «Το νέο Prelude όχι μόνο σηματοδοτεί το τελευταίο κεφάλαιο της διαρκώς εξελισσόμενης υβριδικής μας ιστορίας, αλλά είναι επίσης προϊόν 25 χρόνων πρωτοποριακής έρευνας και ανάπτυξης υβριδικών συστημάτων. Το μοντέλο αυτό διατηρεί το «σπορ» DNA του, συνδυάζοντας τέλεια την αποδοτικότητα και τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με μια συναρπαστική εμπειρία πίσω από το τιμόνι – απελευθερώνοντας τους χρήστες από την καθημερινή τους ρουτίνα με αυξημένη οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, το Prelude υπογραμμίζει τη σημασία των υβριδικών κινητήρων ως βασικό στοιχείο της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων της Honda – ενισχύοντας τη δέσμευσή μας ώστε έως το 2040, το 100% των πωλήσεων των νέων οχημάτων να είναι είτε με ηλεκτρική μπαταρία είτε με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου».
25 Χρόνια Υβριδικής Απόδοσης
Φέτος, η Honda γιορτάζει, 25 χρόνια πρωτοποριακής τεχνογνωσίας στα υβριδικά αυτοκίνητα, από την εισαγωγή του επαναστατικού coupé Insight ως το πρώτο μαζικής παραγωγής στην Ευρώπη το 1999. Από τότε, η μάρκα ηγήθηκε στην ανάπτυξη τεχνολογίας petrol-electric συστημάτων κίνησης, με μια σειρά μοντέλων που βοήθησαν τους οδηγούς να μεταβούν ομαλά, άνετα και οικονομικά σε ένα εξηλεκρισμένο μέλλον.
Μετά την άφιξη του Insight, το 2003 η Honda παρουσίασε το Civic IMA, το οποίο συνδύασε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο κιβώτιο CVT με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων i-VTEC και έναν ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων για να επιτύχει βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Επτά χρόνια αργότερα, παρουσιάστηκε το CR-Z, συνδυάζοντας το μοναδικό παράλληλο υβριδικό σύστημα IMA της Honda με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων για να προσφέρει μια ιδανική ισορροπία μεταξύ της συναρπαστικής δυναμικής οδήγησης και της οικονομίας καυσίμου.
Το 2011, το Jazz Hybrid συνέχισε να προσφέρει την πρακτικότητα που το χαρακτήριζε, συμπεριλαμβανομένων των «Magic Seat» και 300 λίτρων χώρου αποσκευών, χάρη στη συμπαγή φύση του υβριδικού συστήματος Honda IMA. Πέντε χρόνια αργότερα, με την άφιξη του NSX, εισήχθη ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης που έδωσε νέες διαστάσεις στην απόδοση των supercar.
Σήμερα, η κύρια γκάμα αυτοκινήτων της Honda είναι πλήρως εξηλεκτρισμένη, με τα μοντέλα Jazz, Civic, HR-V, ZR-V και CR-V να είναι όλα διαθέσιμα με κινητήρες e:HEV. Αυτά διαθέτουν προηγμένα συστήματα μετάδοσης κίνησης που εναλλάσσονται απρόσκοπτα μεταξύ λειτουργίας EV, υβριδικής και κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς τη συμβολή του οδηγού. Όλα αυτά συνδυάζουν εξαιρετική ευκολία στη χρήση με μια απολαυστική οδηγική εμπειρία, ενώ παρέχουν εξαιρετική απόδοση και χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Το δώρο των 3 εκ. ευρώ που θα λάβει ο ιδιοκτήτης του Koenigsegg
Στην Ελλάδα το νέο Mercedes eSprinter
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις