Παρασκευή
15 Νοεμβρίου 2024

ΔΕΠΑ Εμπορίας: Ξεκίνησε η νέα καμπάνια του Fisikon με σλόγκαν «Έχεις τη λύση πακέτο»

Το φυσικό αέριο κίνησης CNG (Compressed Natural Gas), που διατίθεται στην ελληνική αγορά από την ΔΕΠΑ Εμπορίας υπό την εμπορική ονομασία Fisikon, ξεκινά νέα καμπάνια ενημέρωσης για τα οφέλη της αεριοκίνησης. 

Η καμπάνια που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για το Fisikon, έχει ως δημιουργικό εύρημα ένα «πακέτο» με ρόδες και επικοινωνεί με χιουμοριστικό και ανατρεπτικό τρόπο τα μοναδικά πλεονεκτήματά του φυσικού αερίου κίνησης. Ένα εικαστικό… όχημα που τραβάει την προσοχή των πρωταγωνιστών της ταινίας, αλλά και την προσοχή όλων μας!

Όπως καταδεικνύει το σλόγκαν της καμπάνιας, «Έχεις τη λύση πακέτο» το φυσικό αέριο κίνησης Fisikon συνδυάζει μοναδικά πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών καυσίμων προσφέροντας σημαντική οικονομία που ανέρχεται μέχρι και 65%, χωρίς να κάνει εκπτώσεις στην απόδοση καθώς διαθέτει περισσότερα οκτάνια από τη βενζίνη. Επίσης παραμένει το πιο φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο με 25% λιγότερες εκπομπές διοξείδιου του άνθρακα σε σχέση με τη βενζίνη και 35% σε σχέση με το ντίζελ. Το κυριότερο όμως είναι ότι το Fisikon δεν μπορεί να νοθευτεί, όπως συμβαίνει με τα υπόλοιπα καύσιμα. Και αυτό, διότι το φυσικό αέριο κίνησης διανέμεται με ειδικούς αγωγούς ή τρέιλερ (στις περιοχές εκτός δικτύου αγωγών) κατευθείαν στα πρατήρια Fisikon.
    

Mε ένα διαρκώς διευρυνόμενο δίκτυο πρατηρίων στην ελληνική επικράτεια, το Fisikon της  ΔΕΠΑ Εμπορίας δίνει τη δυνατότητα σε όλο και περισσότερους καταναλωτές για οικονομική, αποδοτική και περιβαλλοντικά φιλική μετακίνηση. Στόχος της καμπάνιας είναι να ενημερώσει το κοινό για όλα αυτά τα οφέλη που προσφέρει το φυσικό αέριο κίνησης Fisikon.
  

Η καμπάνια θα απλωθεί σε όλα τα μέσα, ενώ το concept και τον δημιουργικό σχεδιασμό της, υπογράφει η Choose Strategic Communications Partner, μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου επικοινωνίας στην Ελλάδα. Για την προώθηση του video έχει ήδη σχεδιαστεί ένα εκτεταμένο πλάνο δημοσιότητας, το οποίο θα αρχίσει να υλοποιείται το αμέσως επόμενο διάστημα, με στόχο την ανάδειξη των προνομίων που απολαμβάνουν οι καταναλωτές που επιλέγουν το Fisikon ως καύσιμο για τη μετακίνησή τους.
 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Εστιάζουμε σε οπτική ίνα, 5G, προγράμματα ICT και τηλεοπτική πλατφόρμα

«Στόχος μας είναι ο Όμιλος ΟΤΕ να εξελιχθεί σε έναν από τους κορυφαίους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσ...

Φόρτωση άρθρων...