Σαββάτο
30 Νοεμβρίου 2024

Eurolife FFH: Aξία έχει να φροντίζουμε καθημερινά για όσους μας εμπιστεύονται

Επιχειρήσεις
Tags: Eurolife FFH

Για έκτη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία γιόρτασε την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Eurolife FFH συμμετέχει εδώ και έξι χρόνια στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, μια πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, που φέτος πραγματοποιήθηκε από τις 3 έως και τις 7 Οκτωβρίου. Έχοντας στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της όλους τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, η Eurolife FFH βρίσκεται πάντα στο πλευρό τους, ενδυναμώνοντας και ενθαρρύνοντάς τους να καταφέρνουν περισσότερα καθημερινά.

Στη φετινή Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, αναδείχτηκαν οι άνθρωποι του Eurolife Experience Center, που είναι εκείνοι που έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους πελάτες της Eurolife FFH, με τους top performers να βραβεύονται, αναγνωρίζοντας ταυτόχρονα την αξία και τη συνεισφορά όλων στην ομάδα. Επιπλέον, διευθυντικά στελέχη από διάφορα τμήματα της εταιρείας βρέθηκαν στον χώρο του Eurolife Experience Center και βίωσαν οι ίδιοι την εμπειρία του τηλεφωνικού κέντρου, μια κίνηση που υπογραμμίζει τη σημασία που δίνει η εταιρεία στο κομμάτι της εξυπηρέτησης, με στόχο κάθε πελάτης και συνεργάτης να αντιμετωπίζεται με την ίδια συνέπεια και να αντιλαμβάνεται ότι είναι ξεχωριστός.

Το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης της Eurolife FFH είναι κάτι που αναδεικνύεται και μέσα από τις έρευνες ικανοποίησης που έγιναν από την εταιρεία το 2022, με 9 στους 10 πελάτες να δηλώνουν ικανοποιημένοι έως απόλυτα ικανοποιημένοι από την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν και 9 στους 10 συνεργάτες να αξιολογούν την εξυπηρέτηση που λαμβάνουν από την Eurolife FFH από καλή έως εξαιρετική.

Motto του φετινού εορτασμού για την Eurolife FFH ήταν το “United”, που εμπνέεται από την αξία που έχει η δύναμη της ομάδας. H έννοια της ομαδικότητας είναι κομμάτι του DNA της εταιρείας, καθώς χαρακτηρίζει τη σχέση ανάμεσα στα μέλη του Eurolife Experience Center, τη σχέση ανάμεσα σε όλα τα τμήματα της εταιρείας συνολικά, αλλά και τη σχέση της Eurolife FFH με τους πελάτες της, που όλα αυτά τα χρόνια της δείχνουν την προτίμησή τους.

Για την Eurolife FFH, αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι οι άνθρωποί της να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό στην εξυπηρέτηση, φροντίζοντας ώστε η εμπειρία των πελατών και των συνεργατών να είναι ισοδύναμη της εμπιστοσύνης και της προτίμησής τους. Με αυτή τη φιλοσοφία, ο στόχος της εταιρείας είναι πάντα να μαθαίνει από κάθε άνθρωπο που επικοινωνεί μαζί της, ώστε να βελτιώνεται και να μπορεί να τους εξυπηρετεί ακόμα πιο άμεσα, ακόμα πιο αποτελεσματικά.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

3η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2027: Απτά αποτελέσματα για τις τοπικές κοινωνίες

Η 3η Συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης του Προγράμματος Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση 2021-2027 ολοκληρώθηκε με επιτυχία στη Μεγαλόπολη την Τρίτη, 26 Νοεμβρίου 2024. Κατά τη δι...

ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ: Εσοδα 249,9 εκατ. ευρώ αυξημένα κατά 42,6% και προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη 52,3 εκατ. (+45,3%)

Σημαντική αύξηση παρουσίασαν τα έσοδα (+42,6%) και η καθαρή κερδοφορία (+45,3%) από συνεχιζόμενες δραστηριότητες κατά το εννεάμηνο του 2024 της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ , κυρίως ως αποτέλε...

Βασίλης Ψάλτης: «Η συνεργασία Alpha Bank – UniCredit προσφέρει έναν ευθύ δρόμο για τη διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων»

Την ετοιμότητα της Alpha Bank να συμβάλει στην ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων, προσφέροντάς τους νέες ευκαιρίες χάρη στη στρατηγική της συνεργασία με την UniC...

Φόρτωση άρθρων...