Τετάρτη
27 Νοεμβρίου 2024

Νέα υπηρεσία από την Τράπεζα Πειραιώς Winbank Virtual Assistant -Ο ψηφιακός βοηθός της Winbank

H Τράπεζα Πειραιώς εμπλουτίζει συνεχώς τις πρωτοποριακές υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που παρέχει μέσω της Winbank, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες για τη συνεχή αναβάθμιση των λειτουργικών της συστημάτων με στόχο την άνετη και ταχεία κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

 

Στο πλαίσιο αυτό, είναι η μοναδική Τράπεζα στην Ελλάδα που προσφέρει στους πελάτες της έναν ψηφιακό βοηθό (Winbank Virtual Assistant) που μπορεί να απαντά αυτοματοποιημένα σε απορίες σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών καναλιών και τις συναλλαγές που μπορεί να πραγματοποιήσει ένας πελάτης σε αυτά. Η εμπειρία του χρήστη βελτιώνεται σημαντικά, καθώς λαμβάνει απαντήσεις άμεσα μέσα στο περιβάλλον του ψηφιακού καναλιού που χρησιμοποιεί, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει μέσω email ή τηλεφώνου για να αναζητήσει απάντηση, και να διακόψει έτσι την πλοήγησή του μέσα στην Winbank.

 

Συγκεκριμένα, ο ψηφιακός βοηθός Winbank Virtual Assistant είναι διαθέσιμος μέσω:

 

  • Winbank Web Banking – Μπορεί να απαντήσει σε θέματα πληροφόρησης και πλοήγησης που αφορούν συναλλαγές μέσα στην Winbank Web Banking (π.χ. πώς μπορώ να κάνω αίτηση για καταναλωτικό δάνειο) και να κατευθύνει τον χρήστη με σύνδεσμο (link) στην απαραίτητη σελίδα. Ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ανατροφοδότηση (feedback) σχετικά με την απάντηση του ψηφιακού βοηθού, έτσι ώστε οι απαντήσεις του να βελτιώνονται στην επόμενη ερώτηση.
  • Winbank Web Banking – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος στη Login σελίδα της Winbank Web Banking, για να διευκολύνει τους νέους πελάτες που απέκτησαν πρόσβαση στην Winbank ή ακόμα και για θέματα που αφορούν την εγγραφή τους στην Winbank με online registration, προβλήματα σύνδεσης και γενικά θέματα σχετικά με τις δυνατότητες της Winbank.
  • Winbank Mobile εφαρμογή – Ο ψηφιακός βοηθός (Winbank Virtual Assistant) είναι διαθέσιμος και στην Winbank Mobile εφαρμογή, για να εξυπηρετήσει τους χρήστες για θέματα της εφαρμογής, καθώς επίσης και για ερωτήματα για ATM (ενδεικτικά, πού είναι το κοντινότερο ATM ενώ προσφέρονται και οδηγίες μετάβασης στον χάρτη), κινήσεις κάρτας, έκδοση νέας κάρτας, πώς γίνεται αίτηση για καταναλωτικό δάνειο και άλλα.

 

Ο ψηφιακός βοηθός συνεχώς εκπαιδεύεται σε νέες απαντήσεις και νέα θέματα, μιας και όλες οι περιπτώσεις που ο πελάτης θεωρεί ότι δεν έλαβε ικανοποιητική απάντηση ελέγχονται, έτσι ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των απαντήσεων. Στον παρακάτω σύνδεσμο υπάρχει βίντεο με τις οδηγίες χρήσης της υπηρεσίας Virtual Assistant μέσω winbank mobile app - YouTube
 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Γ. Στάσσης: Οι επενδύσεις της ΔΕΗ συμβάλλουν στην ενεργειακή ασφάλεια στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Ευρώπης

Στον αναβαθμισμένο ρόλο του Ομίλου ΔΕΗ στην ενεργειακή ασφάλεια και την γεωπολιτική σταθερότητα στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης επικεντρώθηκε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβ...

Ενεργειακές λύσεις για εξοικονόμηση ενέργειας

Η ενεργειακή μετάβαση και η τεχνολογία αλλάζουν ολόκληρη την αγορά της ενέργειας. Για τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις, αυτό που μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν μία απλή σύνδεση με τ...

Η Πειραιώς και το Κέντρο Διοτίμα συνεχίζουν για 2η χρονιά τη συνεργασία τους για την πρόληψη και αντιμετώπιση της έμφυλης βίας

Η Πειραιώς και το Κέντρο Διοτίμα συνεχίζουν για δεύτερη χρονιά την υλοποίηση του προγράμματος «Equall-Ίσες ευκαιρίες για όλες» που έχει ως στόχο την υποστήριξη γυναικών που έχουν υ...

Φόρτωση άρθρων...