Δευτέρα
31 Μαρτίου 2025

Ο Ήχος της Knauf - Οn air η νέα digital επικοινωνία “Ηχολέξεις” της Knauf Greece από τη Choose για το Sound Matters

Επιχειρήσεις
Tags: Knauf, Choose

«Υπάρχουν πολλές γνωστές λέξεις που προκύπτουν από πολύ γνωστούς ήχους και μία εταιρία που σέβεται τον ήχο». Αυτό είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας digital επικοινωνίας που δημιούργησε η Choose Strategic Communications Partner για την KNAUF GREECE με αφορμή το δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο “Sound Matters” που διοργανώνει η εταιρία την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου.

Το δημιουργικό εύρημα στο οποίο βασίστηκε η ομάδα της Choose αξιοποίησε την αντίληψη ότι για την KNAUF ο ήχος είναι έκφραση. Mε πρωταγωνιστικό στοιχείο τις ηχολέξεις, δηλαδή τις λέξεις που προκύπτουν από καθημερινούς ήχους που παράγουν τα κτίρια και οι άνθρωποι που τα κατοικούν, η νέα επικοινωνία αναδεικνύει με minimal ύφος τη σύγχρονη αντίληψη της Knauf για τη σημασία του ήχου στο ακουστικό περιβάλλον των κτιρίων και την ποιότητα ζωής των ανθρώπων.

Στο δεύτερο διαδικτυακό συνέδριο της KNAUF “Sound Matters”, αρχιτέκτονες και σύμβουλοι ακουστικής αγγίζουν ακόμη περισσότερα ζητούμενα ακουστικού σχεδιασμού της νέας εποχής.

Δείτε το video:

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χρειάζεται και χρηματοδοτική στήριξη από την ΕΕ στις επενδύσεις για τις κρίσιμες πρώτες ύλες

Την ανάγκη να υπάρξει και χρηματοδοτική στήριξη από τα ευρωπαϊκά ταμεία για την εξασφάλιση αυτάρκειας της ΕΕ στις κρίσιμες πρώτες ύλες υπογραμμίζουν κορυφαίοι βιομηχανικοί παράγοντ...

Όμιλος AKTOR: Υπέγραψε τη σύμβαση για το μεγάλο έργο ΣΔΙΤ των φοιτητικών εστιών Κρήτης

Ο AKTOR Όμιλος Εταιρειών και το Πανεπιστήμιο Κρήτης υπέγραψαν την Πέμπτη 27 Μαρτίου 2025, Σύμβαση Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για το μεγάλο έργο της κατασκευής κα...

Φόρτωση άρθρων...