Όπως αποκάλυψε από χθες η στήλη On Target του Lykavitos.gr η Intracom Holdings (Σωκράτης Κόκκαλης) ανακοίνωσε την πώληση της συμμετοχής της στην Intrakat.
Εντός της ημέρας θα μεταβιβαστεί μέσω του χρηματιστηρίου το 31,70% της Intrakat σε κοινή εταιρεία των Δημήτρη Μπάκου, Γιάννη Καϋμενάκη και Αλέξανδρου Εξάρχου.
Η συμφωνία έκλεισε με τιμή πώλησης 2,95 ευρώ ανά μετοχή και το σύνολο του τιμήματος φτάνει τα 70,1 εκατ. ευρώ.
Η Intracom διατηρεί το 5,09% των μετοχών της Intrakat.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Intracom Holdings:
«Η INTRACOM HOLDINGS (ATHEX: INTKA) μέτοχος της INTRAKAT κατά ποσοστό 23,54% και ελέγχουσα συνολικά, δια της θυγατρικής της εταιρείας INTRACOM TECHNOLOGIES S.a.r.l., ποσοστό 36,79% του συνόλου των μετοχών INTRAKAT, γνωστοποιεί, σε συνέχεια της από 30.06.2022 Ανακοίνωσης, την επιτυχή ολοκλήρωση των συζητήσεών της με επενδυτές.
Κατόπιν τούτου, συμφωνήθηκε όπως, η INTRACOM HOLDINGS, διατηρούσα στην INTRAKAT ποσοστό συμμετοχής 5,09%, προβεί στις 05/07/2022, μαζί με την INTRACOM TECHNOLOGIES S.a.r.l., στην πώληση του συνόλου των υπόλοιπων μετοχών τους IΝTRAKAT (23.795.107 μετοχές, ποσοστό 31,70%), έναντι τιμής πώλησης € 2,95, ανά μετοχή και συνολικού τιμήματος € 70.195.565,65, στην αγοράστρια «WINEX INVESTMENTS LIMITED», εταιρεία συμφερόντων των κ.κ. Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου».
Ποιοι είναι οι εφοπλιστές Ηλίας Γκότσης και Κώστας Αγγέλου, που μπαίνουν στην Intrakat, μαζί με Μπάκο, Καϋμενάκη και Εξάρχου
Εκτός από τους εφοπλιστές Δημήτρη Μπάκο και Γιάννη Καϋμενάκη στο deal εξαγοράς του 65,6% της Intrakat συμμετέχουν δύο ακόμη Έλληνες πλοιοκτήτες.
Πρόκειται για τον Ηλία Γκότση, ιδιοκτήτη της Eurotankers και τον Κώστα Αγγέλου πρόεδρο των ναυτιλιακών εταιρειών Benelux Overseas Inc και Benelux Overseas DMCC.
Οι Κώστας Αγγέλου και Ηλίας Γκότσης θα αποκτήσουν ποσοστό 29% της Intrakat, σύμφωνα με πληροφορίες.
Συγκεκριμένα ο Ηλίας Γκότσης θα αποκτήσει περίπου 14% της κατασκευαστικής και ο κ. Αγγέλου το 13,5%, ποσοστά τα οποία φέρονται να αποκτούν από τις συμμετοχές των κ. Δημήτρη Θεοδωρίδη, Λουκά Λαζαράκη και Δήμο Στασινόπουλο και Πέτρο Σουρέτη.
Και οι δύο, αν και χαμηλών τόνων, έχουν παρουσία στον χώρο της ναυτιλίας εδώ και αρκετά χρόνια.