Παρουσιάστηκε το 1955 και από τότε ξεχώρισε για το μοναδικό της στυλ. Η μετατροπή της ανοιχτής έκδοσης γινόταν από τον γνωστό για την εποχή του κατασκευαστή αμαξωμάτων Henri Chapron, όμως θεωρούνταν εργοστασιακά αυτοκίνητα από την εταιρεία. Σήμερα παραμένει ένα σπάνιο κόσμημα, ένα πραγματικό έργο τέχνης.
Κάτω από το κομψό και φουτουριστικό σχέδιό του κρύβονταν πρωτοποριακά συστήματα όπως υδραυλικό τιμόνι και φυσικά η υδροπνευματική ανάρτηση, που έκανε το μοντέλο τόσο διάσημο. Το πλαίσιο του cabrio βασιζόταν σε εκείνο του ID Break (Estate) και υιοθέτησε αρκετά στοιχεία τεχνολογικής εξέλιξης. Το 1966 τοποθετήθηκε ο κινητήρας του DS21, ενώ το 1969 ενσωματώθηκαν σε αυτό οι κατευθυντήριοι προβολείς στα φωτιστικά του σώματα.
Η παραγωγή της ξεσκέπαστης Citroen DS τερματίστηκε το 1971. Μεταξύ του 1960 και του 1971 κατασκευάστηκαν συνολικά 1.365 μονάδες. Και το συγκεκριμένο που απεικονίζεται στις φωτογραφίες είναι μόλις ένα από τα τέσσερα που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του DS21 και έχουν ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου.
Ο σημερινός ιδιοκτήτης το έχει στην κατοχή του από το 2003. Το 2008 ξεκίνησε να το αποκαθιστά σχολαστικά, ενώ το 2015 απέκτησε τελικά την παλιά του αίγλη. Τα τελευταία 8 χρόνια έχει διανύσει 7.500 χιλιόμετρα μόλις, ενώ τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά, το αυτοκίνητο είναι πλέον σε κατάσταση βιτρίνας.
Βγαίνει προς πώληση μέσω δημοπρασίας από την Bonhams, στις 8 Οκτωβρίου. Οι εκτιμητές πιστεύουν πως η τιμή που θα πιάσει θα κυμανθεί μεταξύ 275.000 και 325.000 ευρώ!
Το εκρηκτικό ηλεκτρικό MINI Cooper JCW κυκλοφορεί
Ποιος γνωστός ποδοσφαιριστής τράκαρε το πανάκριβο αυτοκίνητό του, αξίας 800.000 ευρώ;
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις