Την ώρα που οι Ιταλοί της Fiat ετοιμάζουν τη νέα γενιά του Panda, που θα είναι ηλεκτρική σε αμάξωμα Crossover, ένα άλλο Panda σταδιοδρομεί στην Κίνα. Πρόκειται για το Panda Knight του κολοσσού Geely, το οποίο είναι ένα μικροσκοπικό -στα όρια του οχήματος μικροκινητικότητας- citycar, ηλεκτρικό, με ανυψωμένη ανάρτηση και off-road στοιχεία.
Παρότι δεν έχει την παραμικρή σχέση με το θρυλικό Panda της Fiat, δεν είναι δύσκολο να διακρίνει κανείς τις σχεδιαστικές επιρροές του ιταλικού στο κινεζικό Panda. Μπορεί εύκολα κανείς να τις βρει τόσο στην αισθητική του ρύγχος και των φωτιστικών σωμάτων όσο και της τρίτης κολόνας και της πίσω πόρτας.
Ωστόσο, από άποψη μεγέθους και τεχνολογίας δεν έχει καμία ομοιότητα. Το Geely Panda Knight έχει μήκος μόλις 3,14 μέτρων, δηλαδή 7 εκατ. περισσότερα από το Panda Mini EV στο οποίο βασίζεται, πλάτος μόλις 1,56 μ., ύψοε 1,65 μ. και μεταξόνιο μόλις ελάχιστα πάνω 2,0 μέτρα.
Αυτή η «περιπετειώδης» έκδοσή του είναι υπερυψωμένη από το έδαφος χάρη στις ψηλότερες αναρτήσεις, ενώ διαθέτει και ράγες οροφής (με μια μικροσκοπική σκάλα), εξωτερικές χειρολαβές για το άνοιγμα του καπό, μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και ζάντες αλουμινίου 14 ιντσών.
Παρά το μικρό του μέγεθος, το επίπεδο δάπεδο -χάρη στην μπαταρία- συμβάλλει λίγο στους χώρους. Φυσικά δεν του λείπουν οι ψηφιακές τεχνολογίες, καθώς διαθέτει στο κέντρο του ταμπλό οθόνη αφής 8,0 ιντσών για τον έλεγχο των πολυμέσων και της συνδεσιμότητας και παραπλεύρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 9,2''.
Όσο για τα τεχνικά του, ο ηλεκτροκινητήρας των 30 kW (41 hp) και 110 Nm ροπής στέλνει την ισχύ τους στους πίσω τροχούς, και έχει ενεργειακή αποδοτικότητα που φτάνει στο 96,5%. Το μοτέρ αντλεί την ενέργειά του από τη μπαταρία λιθίου-σιδήρου-φωσφόρου χωρητικότητας 17,03 kWh που προσφέρει αυτονομία 200 χιλιομέτρων (στον κινεζικό κύκλο μετρήσεων). Η μπαταρία δύναται να φορτίζει με έως και 22 kW.
Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν βρίσκεται στα πλάνα της Geely η διάθεση του Panda Knight και στην ευρωπαϊκή αγορά. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, δεδομένου του τεχνολογικού υπόβαθρου του κινεζικού κολοσσού, θα πρόκειται για έναν σοβαρό αντίπαλο οχημάτων μικροκινητικότητας.
Σε κάθε περίπτωση το νέο μοντέλο ξεκίνησε ήδη τη διάθεσή του στην Κίνα σε τιμή η οποία με βάση την τωρινή ισοτιμία ορίζεται στα 7.000 ευρώ.
Τούρκος με Ferrari πήγαινε με 367 χλμ./ώρα (video)
H ονειρική Aston Martin DB5 έγινε 60 ετών
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις