Στη φάση της μετάβασης από τα θερμικά σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, για πολλές φίρμες το ντίζελ είναι το πρώτο θύμα. Αλλά από την πλευρά της BMW όμως, δεν τίθεται ακόμη θέμα «από-ντιζελοποίησης» της γκάμας.
Το αντίθετο, κατά τα φαινόμενα!
Παράδειγμα με τη νέα 4 Series Convertible που διέθετε ήδη στην γκάμα της δύο ντίζελ: Την 420d με 190 άλογα και την 430d με 286 άλογα. Με την φθινοπωρινή επικαιροποίηση που δημοσιοποίησε σήμερα για όλην την γκάμα της η BMW, προκύπτει ένα ακόμη, τρίτο μοτέρ ντίζελ με την M440d xDrive Convertible.
Ο ισχυρός 6κύλινδρος κινητήρας ντίζελ με 48βολτη ελαφριά υβριδική τεχνολογία (για εξοικονόμηση μερικών γραμμαρίων CO2) αποδίδει 340 άλογα και 700 Nm. Με τέτοια νούμερα λοιπόν είναι λογικός ο χρόνος των μόλις 5” που δηλώνει η εταιρεία πως χρειάζεται το αυτοκίνητο για το σπριντ των 0-100 km/h.
Όπως λέει και το όνομά της, η ανοικτή M440d xDrive έχει κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με το μοτέρ της να συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι Steptronic, ενώ στάνταρ είναι το διαφορικό M Sport.
Ανάλογα με το εξοπλισμό της δε, η εκπομπή CO2 βρίσκεται μεταξύ 157 και 172 g/km, σαφώς πιο κάτω από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο. Εξ ου και το μεγάλο ενδιαφέρον για το ντίζελ. Να σημειώσουμε ότι η M440i xDrive Convertible, με 374 άλογα, εκπέμπει από 177 έως 192 g/km CO2.
Μεταξύ των φθινοπωρινών αναβαθμίσεων που ανακοίνωσε η BMW είναι ότι οι X1 και X2 18d με το μοτέρ ντίζελ των 150 ίππων φορούν πλέον στάνταρ 8άρι αυτόματο Steptronic.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις