Το SUV της εταιρείας διατίθεται από το 2020 και με τις πωλήσεις του από τότε μέχρι σήμερα, βοήθησε σημαντικά ώστε να μπουν κάποια παραπάνω χρήματα στο ταμείο. Το πλήρωμα του χρόνου έφτασε και η βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να προβεί, εν μέρει, στην ανανέωσή του.
Η καμπίνα έχει δεχθεί πρωτίστως τη συνδρομή των σχεδιαστών με τη διαφορά στο αισθητικό κομμάτι να εντοπίζεται κυρίως στην οριζόντια γραμμή που χωρίζει το ταμπλό στα δύο και το σύστημα πολυμέσων από τον πίνακα οργάνων. Τα παραδοσιακά κουμπιά και οι διακόπτες για τις διάφορες ηλεκτρονικές λειτουργίες, παραμένουν.
Πίσω από το τιμόνι βρίσκεται μια ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών, ενώ στο κέντρο άλλη μια 10,25 ιντσών θα εξυπηρετεί το πλήρωμα για το infotainment, το οποίο διαθέτει μεταξύ άλλων ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto. Το ηχοσύστημα 800 Watt στο βασικό εξοπλισμό αποτελείται από 14 ηχεία. Προαιρετικά όμως προσφέρεται επίσης το αναβαθμισμένο Bowers & Wilkins των 1.600 Watt και τα 23 ηχεία.
Εμφανισιακά, η Aston Martin DBX μοιάζει ολόιδια αν εξαιρέσει κανείς τις χειρολαβές που βγαίνουν προς τα έξω, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο και τους νέους πλαϊνούς καθρέφτες με το κρύσταλλο. Ως χρωματικές επιλογές θα υπάρχουν οι εξής καινούργιες πέντε. Epsilon Black, Helios Yellow, Sprint Green, Malachite Green και Aura Green. Εξακολουθεί να υφίσταται και η Podium Green, που ήταν αποκλειστική απόχρωση για την DBX707 ARM23 Edition.
Κάτω από το καπό θα συνεχίσει να φωλιάζει ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 4λιτρος V8 με ισχύ 697 ίππους. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και δυνατότητα να μπορεί να στείλει 100% τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Η κατασκευή του νέου DBX707 ξεκινά το δεύτερο τρίμηνο του 2024 και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται στο τρίτο τρίμηνο.