Πέρασαν έξι δεκαετίες από τότε που η DB5 έλαμψε κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας για πρώτη φορά, το Σεπτέμβριο του 1963 στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Δεν ήταν μόνο ένα εκθαμβωτικό αυτοκίνητο, αλλά είχε και εντυπωσιακές για εκείνη την εποχή καινοτομίες πολυτέλειας όπως το air-condition και τα ηλεκτρικά παράθυρα.
Έμελλε πολύ σύντομα να συνδεθεί με τον διασημότερο κατάσκοπο του κόσμου - τον James Bond. Κατασκευάστηκε σε 887 αντίτυπα στην έκδοση saloon, σε 123 στην ανοικτή convertible και σε ακόμη 12 σε σιλουέτα shooting brake από εξειδικευμένες καροσερί της εποχής.
Μια από αυτές ήταν η ιταλική Carrozzeria Touring Superleggera, η οποία σχεδίασε το αμάξωμα των εμβληματικών DB5 που παρήγγειλαν δύο μέλη των Beatles, ο Paul McCartney και ο George Harrison. Επίσης, από ένα αντίτυπο της DB5 απέκτησε ο Mick Jagger των Rolling Stones, ο Robert Plant των Led Zeppelin, ο ηθοποιός Peter Sellers και πολύ αργότερα ο Jay Kay των Jamiroquai.
Στην γερμανική έκθεση που έκανε την πρεμιέρα του, μαζί με την πρωτότυπη Porsche 901 που έμελλε να μετεξελιχθεί στο θρύλο 911, η Aston DB5 είχε ένα ολοκαίνουριο εξακύλινδρο εν σειρά μοτέρ 4.0 λίτρων, βασισμένο στον κινητήρα των 3.7 λίτρων της DB4 από το 1958.
H απόδοση του 4λιτρου έφτανε τους 282 ίππους, που ήταν συγκλονιστικοί για την εποχή, χαρίζοντάς της τελική ταχύτητα 241 km/h. Ο σημερινός της απόγονος, η νέα DB12 του 2023, έχει περισσότερους από διπλάσιους (671 hp) που παράγονται από τον επίσης 4.0 λίτρων αλλά V8 twin-turbo της AMG.
Τη DB5 διαδέχθηκε μόλις δύο χρόνια αργότερα, στην ίδια έκθεση της Φρανκφούρτης το 1965, η DB6. Το αμάξωμά της είχε και πάλι την υπογραφή της Carrozzeria Touring Superleggera, αλλά αυτή κατασκευάστηκε σε αρκετά περισσότερα αντίτυπα – συνολικά 1.788, μέχρι το τέλος της παραγωγής της το 1970.
Τον καιρό της παρουσίασης της DB5 οι άνθρωποι του Gaydon έκαναν λόγο για το «ταχύτερο τετραθέσιο GT του κόσμου». Σήμερα η DB12 χαρακτηρίζεται από την Aston ως το «πρώτο super tourer του πλανήτη», και δείχνει να στέκεται επάξια δίπλα στο μυθικό πρόγονό της.