Παρασκευή
15 Νοεμβρίου 2024

Οριστικό τέλος για το εργοστάσιο της Toyota στη Ρωσία

Η Toyota δεν θα επαναφέρει την παραγωγή της στη Ρωσία, βάζοντας οριστικό τέλος στο εργοστάσιό της στην Αγία Πετρούπολη

Αυτοκίνητο

Από τον περασμένο Μάρτιο, λίγες ημέρες μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και στο πλαίσιο των διεθνών κυρώσεων στη χώρα, το εργοστάσιο της Toyota στην Αγία Πετρούπολη είχε σταματήσει τις εργασίες του.

Πλέον, σχεδόν 7 μήνες αργότερα και με τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας να συνεχίζεται, οι Ιάπωνες σύμφωνα με την εφημερίδα Kommersant, αποφάσισαν να βάλουν οριστικό λουκέτο στο εργοστάσιό τους στη χώρα, το οποίο όλο αυτό το διάστημα έτσι κι αλλιώς παραμένει ανενεργό.

Το εργοστάσιο είχε χωρητικότητα 100.000 μονάδων ανά έτος και παρήγαγε εκεί το Toyota Camry και το Toyota RAV4 για τη ρωσική αγορά, τη Λευκορωσία, το Καζακστάν και την Αρμενία.

Πλέον, οι Ιάπωνες θα διατηρήσουν μεν το χώρο, όμως στο άμεσο μέλλον και όταν οι καταστάσεις το επιτρέψουν, το εργοστάσιο θα βγει προς πώληση. Η εταιρεία δεν βλέπει προοπτική για επαναδημιουργία γραμμής παραγωγής στη χώρα κάποια στιγμή τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα πάντα με το δημοσίευμα της εφημερίδας.

Προς το παρόν το δημοσίευμα της Kommersant δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημες πηγές, ωστόσο είναι δεδομένο ότι από τις 24 Φεβρουαρίου όταν και η Ρωσία εισέβαλε στην Ουκρανία μέχρι και σήμερα, πολλά έχουν αλλάξει στη σχέση των δυτικών αυτοκινητοβιομηχανιών με τη χώρα.

Αυτή τη στιγμή, οι περισσότεροι γνωστοί κατασκευαστές (Ευρώπη, Αμερική, Ιαπωνία) απέχουν από τη χώρα, ενώ όσοι είχαν εργοστάσιο εκεί το διατηρούν κλειστό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Renaultη οποία σταμάτησε προς το παρόν τουλάχιστον την εμπλοκή της στη Lada, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολύ μεγάλα προβλήματα στην παραγωγή των αυτοκινήτων της.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Bobby-AMG GT: Για του μικρούς «ραλλίστες»

Οι γιορτές πλησιάζουν και αξίζει να γνωρίζεται πως τα νέα παιδικά αυτοκινητάκια Bobby-AMG GT με ή χωρίς φωτισμό LED είναι σχεδιασμένα για παιδιά ηλικίας 18 μηνών και άνω και έχουν ...

Οι πιλότοι-κροίσοι στην ιστορία της F1

Ένα από τα πιο επικερδή αθλήματα στον κόσμο είναι η Formula, με τους περισσότερους πιλότους να έχουν πλουσιοπάροχα συμβόλαιο. Οι μισθοί για όσους εργάζονται στην F1 είναι μεγάλοι ...

Τα smart #1 & smart #3... έφτασαν

Από σήμερα τα νέα smart #1 & #3 βρίσκονται στις εκθέσεις των επίσημων αντιπροσώπων και είναι διαθέσιμα για test-drive.

Φόρτωση άρθρων...