Τετάρτη
27 Νοεμβρίου 2024

Capital Product Partners: Τελευταία μέρα σήμερα για τη δημόσια προσφορά του ομολογιακού δανείου - Από 4,40% έως 4,90% το εύρος απόδοσης

Οικονομία

Μεγάλες προσδοκίες υπάρχουν για το δεύτερο ομόλογο της CPLP, δεδομένου ότι οι διεθνείς συγκυρίες είναι πολύ ευνοϊκές λόγω της συσχέτισης της εταιρείας με την αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG).

Το ΚΟΔ είναι έως ποσού €100.000.000, διάρκειας επτά ετών, διαιρούμενο σε έως 100.000 άυλες, κοινές, ανώνυμες ομολογίες με ονομαστική αξία €1.000 εκάστη, με την εγγύηση της εταιρείας “CAPITAL PRODUCT PARTNERS L.P.”.

Το εύρος της απόδοσης, το οποίο καθορίστηκε από τους Συντονιστές Κυρίους Αναδόχους και εντός του οποίου οι Ειδικοί Επενδυτές θα υποβάλλουν αιτήσεις κάλυψης, είναι το ακόλουθο:

ΕΥΡΟΣ

Κατώτατη Απόδοση: 4,40%

Ανώτατη Απόδοση: 4,90%

Η τελική απόδοση και το Επιτόκιο θα γνωστοποιηθούν στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και θα δημοσιευθούν στο διαδικτυακό τόπο της Εκδότριας και του Χ.Α., το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Προσφοράς.

Η στρατηγική της Capital να μπει εγκαίρως από το περσινό έτος στη θαλάσσια μεταφορά LNG με την αγορά 6 νεότευκτων LNG carriers φέρνει καρπούς στην εταιρεία καθώς το LNG καθίσταται πλέον κρίσιμο στην προσπάθεια της Ευρώπης να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο.

Επισημαίνεται ότι μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο ρόλος του LNG στο παγκόσμιο ενεργειακό μίγμα έχει ενισχυθεί λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας ενεργειακής έλλειψης και της ανάγκης για ενεργειακή ασφάλεια, με τις τελευταίες εκτιμήσεις να υποδεικνύουν ότι το εμπόριο LNG θα υπερβεί τους 700 εκατ. τόνους έως το 2026.

Η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει δεσμευθεί να επενδύσει 597,5 εκατ. δολάρια ως τον Μάιο 2023 για να ενισχύσει τον στόλο της με τέσσερα νεότευκτα πλοία τελευταίας τεχνολογίας, τρία container ship και ενός πλοίου LNG, ισχυροποιώντας ακόμη περισσότερο τη θέση της στην παγκόσμια αγορά μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Με την ολοκλήρωση του επενδυτικού προγράμματος ο στόλος του ομίλου αναμένεται να διαμορφωθεί σε 23 πλοία υψηλών προδιαγραφών, αποτελούμενος από 7 πλοία τελευταίας γενιάς μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), 15 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (containers) και 1 πλοίο ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη
Φόρτωση άρθρων...