Τετάρτη
27 Νοεμβρίου 2024

ΕΥΔΑΠ: Προσιτό τιμολόγιο και στήριξη ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων

Οικονομία
Tags: ΕΥΔΑΠ
eydap_logov

Η τιμολογιακή Πολιτική της Εταιρείας, το κλιμακωτό τιμολόγιο, τα ειδικά τιμολόγια, η διαχείριση των οφειλών των πελατών και η πληρωμή τους ή ο διακανονισμός τους έχουν στόχο, αφενός να ανταποκρίνονται σε μεγάλο βαθμό στις πραγματικές ανάγκες των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων και αφετέρου να διασφαλίσουν την ανθεκτικότητα και την οικονομική σταθερότητα της ΕΥΔΑΠ.

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΑΣ

Το τιμολόγιο ύδρευσης και αποχέτευσης της Εταιρείας καθορίζεται με βάση το ΦΕΚ 3188Β/16.12.2013 και είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Εταιρείας (www.eydap.gr) στην ενότητα «Εξυπηρέτηση Πελατών / Τιμολόγιο».

  • Η ύπαρξη προσιτού τιμολογίου αποτυπώνει έμπρακτα την υποστήριξη της κοινωνίας, διασφαλίζει την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων και προστατεύει τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού από την στέρηση του βασικού κοινωνικού αγαθού, του νερού.
  • Το κλιμακωτό τιμολόγιο λειτουργεί αποτρεπτικά στη σπατάλη του φυσικού πόρου.
  • Μέσος λογαριασμός/μήνα νερού είναι 11.44 €/μήνα (Προσαρμοσμένη Τιμή για συνήθη κατανάλωση 10 m3 = 3.53 CcF)

ΠΕΛΑΤΕΣ: Το 2022, αναφερόμαστε σε 2.247.915 υδροπαροχές

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ μέσα από τρία διακριτά κανάλια επαφής :

α) Δια ζώσης (περιφερειακά κέντρα)

β) Mέσω τηλεφωνικής εξυπηρέτησης 24/7 στην τηλεφωνική γραμμή 1022

Το 2022, η γραμμή 1022 έλαβε 664.021 κλήσεις. (504.156 για πληροφορίες παροχών, λογαριασμών κ.α και 159.856 για τεχνικά θέματα). Ποσοστό αύξησης 25,15%.

Το 66,49% αυτών απαντήθηκε σε χρόνο αναμονής <40΄΄. Το ποσοστό αύξησης στο συγκεκριμένο χρόνο ήταν 52,79%.

γ) Mέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο 1022@eydap.gr

Το 2022 ελήφθησαν 172.444 e-mails. Ποσοστό αύξησης 23,13%. Άμεσα απαντήθηκε το 82% αυτών.

δ) Mέσω της εφαρμογής Click2Call

Το 2022 πραγματοποιήθηκαν 22.945 κλήσεις Click2call με 7.109 κλήσεις CallBack

ΑΡΧΕΙΟ ΕΥΔΑΠ - ΜΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ
ΑΡΧΕΙΟ ΕΥΔΑΠ - ΜΕΝ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΣ

ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η ΕΥΔΑΠ αναλαμβάνει σημαντικές πρωτοβουλίες στο πλαίσιο της τιμολογιακής της πολιτικής, για τη στήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αναγνωρίζοντας τη δυσμενή οικονομική συγκυρία που βιώνει η ελληνική κοινωνία.

1. Στήριξη κοινωνικά ευπαθών ομάδων μέσω θεσμοθετημένων αποφάσεων του ΔΣ της παρέχεται έκπτωση στους λογαριασμούς τους:

  • Έκτακτό Ειδικό Τιμολόγιο (ΕΕΤ) : Στους δικαιούχους Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) του Ν. 4389/16, με όρους και προϋποθέσεις που αναφέρονται στο www.eydap.gr Το σύνολο των επωφελούμενων νοικοκυριών έως το τέλος του 2021 ήταν 5.449, ενώ το σύνολο επωφελούμενων νοικοκυριών έως το τέλος του 2022 ήταν 3.640, μείωση κατά 33,20%.
  • Εκπτώσεις σε Πολύτεκνες Οικογένειες : σύνολο παροχών πολύτεκνων οικογενειών έως το τέλος του 2022 ήταν 8.304, έναντι των 9.610 του 2021 παρουσιάζοντας ετήσια μείωση κατά 13,59%.
  • Υπερήλικες Πελάτες : Έως το τέλος του 2022, 572 νοικοκυριά υπερηλίκων επωφελούνταν συνολικά από τη σχετική έκπτωση, έναντι των 560 του 2021 παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση κατά 2,14%.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ

Η Εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη κοινωνικά και εισοδηματικά κριτήρια και εφαρμόζοντας θεσμοθετημένες διαδικασίες προβαίνει σε εκπτώσεις σε αυξημένους λογαριασμούς κατανάλωσης αλλά και σε λογαριασμούς λαθραίας υδροληψίας.

pinakas

Δείκτης «ικανοποίησης αιτημάτων για μειώσεις λογαριασμών», με παρονομαστή το πλήθος των αιτημάτων που υποβλήθηκαν ετησίως για μειώσεις λογαριασμών και αριθμητή το πλήθος των αντίστοιχων αιτημάτων που ικανοποιήθηκαν από την Εταιρεία.

Η συνολική αξία της παρεχόμενης έκπτωσης από μειώσεις λογαριασμών για το 2022 παρουσίασε αύξηση κατά 37,01% σε σύγκριση με το 2021. Το 2022, σημειώθηκε αύξηση του αριθμού των εξεταζόμενων αιτημάτων κατά 2.176 (ποσοστό αύξησης 33,23%) σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το 2020 ικανοποιήθηκε το 99% των αιτημάτων για μειώσεις λογαριασμών (από αφανείς διαρροές, λαθραίες υδροληψίες κλπ.), το 2021 ικανοποιήθηκε το 98% των αντίστοιχων αιτημάτων. Το 2022, ικανοποιήθηκε το 96% των αιτημάτων αυτών με την αξία της χορηγηθείσας έκπτωσης να ανέρχεται σε ποσοστό 54% της αξίας των προς εξέταση τιμολογίων.

ΕΡΕΥΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ : Το 2022 πραγματοποιήθηκε μικρής έκτασης έρευνα ικανοποίησης πελατών μέσω χρήσης πλατφόρμας πολυκαναλικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα στάλθηκαν 6.906 e-mails και ολοκλήρωσαν την έρευνα 1195 πελάτες με ποσοστά 91% στις απαντήσεις «Πολύ ικανοποιημένος/η- Ικανοποιημένος/η».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Θέρμανση: Tι επίδομα θα πάρουμε ανάλογα το καύσιμο και την περιοχή (παραδείγματα)

Από τις 13 Νοεμβρίου είναι ανοιχτή η ψηφιακή πλατφόρμα MyΘέρμανση για το επίδομα θέρμανσης της χειμερινής περιόδου. Οι δικαιούχοι θα μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις έως την 6η Δε...

Φόρτωση άρθρων...