Την άγουσα της υλοποίησης φαίνεται ότι παίρνει σιγά-σιγά ένα σημαντικό έργο, που υπόσχεται να μετριάσει σε θεαματικό βαθμό την κυκλοφοριακή συμφόρηση στον Πειραιά.
Πρόκειται για την υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, η οποία πρωταγωνίστησε στην ευρεία τηλεδιάσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου, με συμμετοχή του Δημάρχου Πειραιά, Γιάννη Μώραλη.
Στην τηλεδιάσκεψη, που αποτέλεσε συνέχεια της πρόσφατης συνάντησης του κ. Μώραλη με τον κ. Σταϊκούρα, συζητήθηκαν οι παράμετροι, οι τεχνικές λεπτομέρειες και οι άμεσες ενέργειες που πρέπει να γίνουν σχετικά με το έργο, ενώ αποφασίστηκε η συγκρότηση ομάδας εργασίας από τα εμπλεκόμενα μέρη.
Η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας, στην οποία από την πλευρά του Δήμου Πειραιά συμμετέχει ο κ. Μώραλης, θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από Φάληρο ως τον Πειραιά αποτελεί χρόνια απαίτηση του Δήμου Πειραιά, και των κατοίκων οι οποίοι κάνουν λόγο για έργο πνοής κυρίως σε κυκλοφοριακο επίπεδο, καθώς θα οδηγήσει στην ανάπτυξη μιας νέας λεωφόρου που θα καταλήγει στο λιμάνι.
Ο νέος οδικός άξονας που θα δημιουργηθεί θα έχει την ικανότητα απορρόφησης του κυκλοφοριακού φόρτου, ειδικά κατά το καλοκαίρι όταν οι κεντρικοί άξονες γίνονται κορεσμένοι εξαιτίας της έντονης ακτοπλοϊκής δραστηριότητας.
Αναλυτικότερα, το έργο αφορά στη βύθιση των γραμμών αμέσως μετά την έξοδο από τον σταθμό του Νέου Φαλήρου, τη δημιουργία ενός νέου υπόγειου σταθμού με την ονομασία Καμίνια στο ύψος του παλιού εργοστασίου του Κεράνη, καθώς και την άνοδο των γραμμών στην επιφάνεια στον τερματικό σταθμό του Πειραιά.
Όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο Δήμαρχος Πειραιά, «δεν πρόκειται για ένα τοπικό ζήτημα, αλλά για ένα μεγάλο έργο υποδομής καθώς δεν αφορά μόνο στη λειτουργία του Δήμου Πειραιά, αφορά κυρίως στη λειτουργία του μεγάλου και ταχέως αναπτυσσόμενου λιμανιού της χώρας, από το οποίο διέρχονται πολλά εκατομμύρια άνθρωποι με τα αντίστοιχα οχήματα ετησίως, με την πόλη μας να δέχεται σημαντική επιβάρυνση σε κυκλοφοριακό και περιβαλλοντικό επίπεδο».
Το έργο βρίσκεται στο προσκήνιο από το 2000, ενώ από το 2012 υπάρχουν εγκεκριμένοι οι περιβαλλοντικοί όροι. Οι μελέτες, ωστόσο, χρήζουν επικαιροποίησης, ενώ πρέπει να προσδιοριστεί το κόστος, αλλά και ο τρόπος χρηματοδότησης.
Ακίνητα: Διχάζει η ραγδαία αύξηση τιμών στην Ελλάδα -Τι εκτιμούν Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Συστημικού Κινδύνου και ΔΝΤ
Φορολογία: Στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής οι «κλειδωμένες» δηλώσεις σε φορολογία εισοδήματος, ΦΠΑ και Ε9
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις