Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην υπόθεση της τραγωδίας στα Τέμπη, με τις αποκαλύψεις για τον κατηγορούμενο σταθμάρχη να διαδέχονται η μία την άλλη.

Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, που έκανε λάθος το βράδυ του δυστυχήματος στα Τέμπη, κλήθηκε να καλύψει τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών Λάρισας για το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας.

Επιπλέον, η εφημερίδα φέρνει στο φως της δημοσιότητας το πρόγραμμα των βαρδιών του Μαρτίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας, από το οποίο προκύπτει ότι ο κατηγορούμενος σταθμάρχης, που προφυλακίστηκε μετά από την απολογία του, για τουλάχιστον έναν μήνα, δεν θα έκανε άλλη βάρδια σε αυτόν τον σταθμό.

Για την ακρίβεια, δεν είχε ποτέ βάρδια τον Μάρτιο στον σταθμό της Λάρισας, αφού, βάσει των βαρδιών που είχαν αποφασιστεί, τον Μάρτιο θα είχε βάρδιες μόνο στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Σύμφωνα με τα εν λόγω δημοσιεύματα, εκείνο το μοιραίο βράδυ, ο κατηγορούμενος έκανε στον σταθμό της Λάρισας τα ρεπό των παλιότερων σταθμαρχών Λάρισας.

Συγκεκριμένα, όπως φαίνεται στο «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Μάρτιος 2023», το οποίο είχε εκδοθεί πριν από το δυστύχημα, στα τέλη Φεβρουαρίου (εκδίδεται στις 25 κάθε μήνα, σημειώνει η εφημερίδα), από την 1η μέχρι και την 3η Μαρτίου, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης θα έκανε βάρδια στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Στη συνέχεια, από τις 4 μέχρι και τις 8 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό («ανάπαυση» το αναφέρει στον πίνακα). Στη συνέχεια, από τις 9 μέχρι και τις 16 του ίδιου μήνα θα έκανε βάρδια στον Παλαιοφάρσαλο. Στη συνέχεια, από τις 17 μέχρι και τις 19 του ίδιου μήνα θα είχε ρεπό. Τέλος, από τις 20 μέχρι και τις 31 Μαρτίου θα έκανε βάρδια, πάντα στον σταθμό του Παλαιοφαρσάλου.

Οι βάρδιες στο Σταθμαρχείο Λάρισας τη νύχτα της τραγωδίας

Την ίδια στιγμή, η «Καθημερινή» φέρνει στο φως της δημοσιότητας το πρόγραμμα των βαριών του Φεβρουαρίου στο Σταθμαρχείο Λάρισας.

Σύμφωνα με το «φύλλο παρουσίας σταθμαρχών στ. Λάρισας – Μεζούρλου, μήνας Φεβρουάριος 2023», ο κατηγορούμενος σταθμάρχης ήταν σε υπηρεσία για 5η συνεχή νύχτα στις 28 Φεβρουαρίου.

Όπως σημειώνει η εφημερίδα, αυτό σημαίνει ότι, από τις 24 Φεβρουαρίου μέχρι και νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, που συνέβη το τρομερό δυστύχημα, ο κατηγορούμενος σταθμάρχης δούλευε κάθε νύχτα σε έναν σταθμό όπου εργαζόταν για μόλις πέντε ημέρες!

Επιπλέον, ο ίδιος είπε στην απολογία του ότι, με βάση τον κανονισμό της υπηρεσίας, εκείνη τη νύχτα και μέχρι τις 23:00 θα έπρεπε να είναι μαζί του στον χώρο και άλλοι συνάδελφοί του (στο πρόγραμμα των βαρδιών φαίνεται ότι μαζί του έπρεπε να είναι άλλος ένας συνάδελφός του). Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης είπε ότι αφέθηκε μόνος του στον χώρο.