Τα 5 εκατ. ευρώ ενδέχεται να ξεπεράσουν τελικά οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εξαιτίας του παρατεταμένου αποκλεισμού της σιδηδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, από πρόσφυγες.
Το άμεσο κόστος του αποκλεισμού υπολογίζεται σε 2 εκατ. ευρώ, αλλά πέρα από αυτό, η εταιρεία θα κληθεί να «σηκώσει» το κόστος των σταλιών για τα βαγόνια της εταιρείας, που παρέμειναν διάσπαρτα σε όλο το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο, ακόμη και στη Φιλανδία (οκτώ βαγόνια), αδυνατώντας να φτάσουν στον προορισμό τους.
Αυτό ανέφεραν στελέχη της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη για τη ΔΕΘ, ενώ διευκρίνισαν ότι προς το παρόν δεν έχει γίνει ο πλήρης υπολογισμός των οικονομικών επιπτώσεων, διαδικασία που θα ολοκληρωθεί σταδιακά στο επόμενο διάστημα.
«Τον Μάιο και τον Ιούνιο καταβάλαμε περίπου 1 εκατ. σε σταλίες [...] 'Ισως οι συνολικές οικονομικές επιπτώσεις ξεπεράσουν και τα 5 εκατ. ευρώ», σχολίαζε στέλεχος της διοίκησης, σύμφωνα με το ΑΠΕ, επισημαίνοντας ότι πέραν της άμεσης οικονομικής ζημίας, μέχρι στιγμής δεν έχουν επιστρέψει και τα φορτία της ιαπωνικής Sony, η οποία αποβιβάστηκε από το «τρένο» εξαιτίας των προβλημάτων που ανέκυψαν στις μεταφορές.