Πέμπτη
28 Νοεμβρίου 2024

Πολίτες "ελέφαντες" σ' ένα κράτος "τσίρκο"

Ελλάδα

Το "κράτος" χρειάζεται επειγόντως ανασυγκρότηση μέσα από έναν εθνικό σχεδιασμό στον οποίο θα συμμετέχουν όλες οι πολιτικές, κοινωνικές και παραγωγικές δυνάμεις της χώρας...

Του Χάρη Παυλίδη

Είμαι ένας από τους ένα εκατομμύριο τόσους "εντοπισθέντες" που σύμφωνα με την Ανεξάρτητη Αρχή Εσόδων κυκλοφορεί με ανασφάλιστο αυτοκίνητο.

Να σκεφθείτε πόσο χρόνο και κόπο έκαναν οι άνθρωποι να "ανακαλύψουν" το δικό μου αυτοκίνητο μέσα σε τόσα ανασφάλιστα ώστε μετά από πολλές (φαντάζομαι) διασταυρώσεις, ώστε έλαβα το ειδοποιητήριο στις 16 Ιουνίου, ενώ η έρευνα που διενήργησαν προκειμένου να βεβαιωθούν είχε ολοκληρωθεί στις 6 Ιουνίου.

Να μη τα πολυλογούμε με καλούν να πληρώσω 250 ευρώ πρόστιμο(υπολογίστε επί ένα εκατομμύριο τόσα ΙΧ και βγάλτε λογαριασμό), διαφορετικά θα υποστώ τις προβλεπόμενες εκ του νόμου κυρώσεις.

Και πολύ καλά κάνει η Ανεξάρτητη Αρχή. Και άργησε. Ωστόσο αφού συνήλθα από το αρχικό σοκ-είναι δυνατόν σκέφθηκα να κυκλοφορώ τόσους μήνες με ανασφάλιστο αυτοκίνητο- μια και είχα μπει ήδη στη διαδικασία να αισθάνομαι "απατεώνας"(κράτος είναι αυτό κάτι παραπάνω θα γνωρίζει από εμένα) και να αμφιβάλλω αν έχω πληρώσει την ασφάλεια (άνθρωποι είμαστε με τόσους φόρους), πήγα στο αυτοκίνητο να ψάξω τα χαρτιά μου. Φαντάζομαι αυτό που "ανακάλυψα", δηλαδή ότι το αυτοκίνητό μου έχει ετήσια ασφάλιση που λήγει τον Δεκέμβριο του 2017, θα το έχουν "ανακαλύψει" μερικές χιλιάδες συμπολίτες μου.

Εκείνο που ακόμη δεν μπορώ να φαντασθώ είναι πως παραμένουν οι αρμόδιοι στις θέσεις τους μετά από το αλαλούμ. Θα πει κάποιος έγιναν λάθη και θα διορθωθούν. Αυτό είναι το προφανές, αλλά γιατί είναι υποχρεωμένος ο πολίτης να ταλαιπωρηθεί προκειμένου να διορθώσει το λάθος της αρμόδιας υπηρεσίας του υπουργείου Οικονομικών; Γιατί εδώ και μήνες που η κυβέρνηση σχεδίαζε την "έφοδο" δεν φρόντισε να προβλέψει περιπτώσεις τέτοιου είδους λαθών, σαν τη δική μου αλλά και ιδιοκτητών που έχουν παραδώσει πινακίδες ή έχουν μεταβιβάσει το ΙΧ τους, ώστε να μη δίνει μια εικόνα "ό,τι κάτσει";

Κυριακή πρωί στην εκπομπή του φίλου μου Γιώργου Αυτιά, παρακολουθούσα τον υφυπουργό Υποδομών, Νίκο Μαυραγάνη, ο οποίος προσπαθούσε μαζί με τον δημοσιογράφο να εξηγήσουν τι είχε συμβεί! Ούτε αυτός δεν είχε καταλάβει που οφείλονταν το φιάσκο. Είναι ο ίδιος που όταν οι ΑΝΕΛ ήταν στην αντιπολίτευση, ανέφερε το βιογραφικό του ότι "Επίσης απέτρεψε με πολιτικές και νομικές πράξεις την δημιουργία διοδίων στην Εύβοια χρησιμοποιώντας τον όρο εγκληματική και φονική πράξη τα διόδια καταθέτοντας αναφορά προς την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και στη Ευρωπαϊκή Επιτροπή". Τα σχόλια δικά σας.

Το δικό μου σχόλιο είναι ότι ανεξάρτητα από ποια είναι η κυβέρνηση και τι λένε οι υπουργοί στα κανάλια, το κράτος είναι μπάχαλο. Είναι για γέλια και ταυτόχρονα για κλάματα.

Είναι κράτος "τσίρκο" που όχι μόνο δεν σέβεται τους πολίτες, αλλά επιπλέον σχεδιάζει παντοιοτρόπως και την εξόντωση τους. Αυτό λοιπόν το "κράτος" για να γίνει κράτος δεν χρειάζεται μεταρρυθμίσεις.

Αυτό το μόρφωμα χρειάζεται επειγόντως ανασυγκρότηση μέσα από έναν εθνικό σχεδιασμό στον οποίο θα συμμετέχουν όλες οι πολιτικές, κοινωνικές και παραγωγικές δυνάμεις της χώρας.

Εδώ που έφθασε δεν σώζεται ούτε με ιδεολογικές καθαρότητες, ούτε με κόμματα "σωτήρες" που έχουν τις λύσεις στην αντιπολίτευση αλλά δεν τις εφαρμόζουν όταν έρθουν στην κυβέρνηση.

Προς το παρόν οι πολίτες καλούνται να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες...

*Ο Χάρης Παυλίδης είναι δημοσιογράφος.

ΠΗΓΗ: NEWS247.GR

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Απεργίες

Ι. Είναι αυτονόητο. Όμως παραβλέπεται. Οι απεργίες αυξάνουν το κόστος της ελληνικής οικονομίας, εν πολλοίς κρατικοδίαιτης. ●● Συμπέρασμα οι απεργοί στρέφ...

Φόρτωση άρθρων...