Ακόμη ένα περιστατικό σε δρομολόγιο του Προαστιακού με βαγόνι να γεμίζει καπνούς σημειώθηκε την περασμένη Παρασκευή. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ επιβεβαίωσε όσα συνέβησαν σε δρομολόγιο από Αθήνα προς Κιάτο.
Ο Παναγιώτης Τερεζάκης είπε στον ΣΚΑΪ ότι το περιστατικό σημειώθηκε στις 6:51 το πρωί του Σαββάτου στο δρομολόγιο της αμαξοστοιχίας 1302.
«Κατά την αναφορά του συμβάντος παρουσιάστηκε έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο δεύτερο βαγόνι. Ο μηχανοδηγός σταμάτησε στα Λιόσια και απομόνωσε την μονάδα κλιματισμού από όπου έβγαινε η δυσοσμία. Στη συνέχεια πήγε τους επιβάτες στα πίσω βαγόνια και συνέχισε το δρομολόγιο» περιέγραψε ο Παναγιώτης Τερεζάκης.
«Η αρμοδιότητα για τα βαγόνια και τη συντήρησή τους είναι η Hellenic Train. Στο πλαίσιο αυτό σημείωσε ότι «είναι συμβάντα που γίνονταν και στο παρελθόν, δεν είναι ότι δεν είχαμε προβλήματα στο τροχαίο υλικό ή στις διαβάσεις. Ένα σύστημα που είχε ελλιπή χρηματοδότηση και έλλειψη προσωπικού τα τελευταία 15 χρόνια, έχει αρχίσει να έχει προβλήματα όσο και φιλότιμο κι αν υπάρχει», πρόσθεσε ο Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Τερεζάκη.
Hellenic Train: Οφείλεται σε τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιματισμού
Ανακοίνωση για το περιστατικό που σημειώθηκε όταν βαγόνι του Προαστιακού στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κιάτο, γέμισε καπνό εξέδωσε η Hellenic Train.
Στην ανακοίνωση της εταιρείας σημειώνεται ότι ο καπνός προκλήθηκε από «τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιμαστισμού».
Στην ανακοίνωση περιγράφονται οι κινήσεις του μηχανοδηγού, ο οποίος ενημέρωσε την τεχνική βάση ενώ έκανε και διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το περιστατικό στον Προαστιακό:
"Το περασμένο Σάββατο το πρωί, 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302, που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω τεχνικού ζητήματος στο σύστημα κλιματισμού. Δεν προέκυψε κανένα ζήτημα ασφαλείας, ούτε επηρεάστηκε η ομαλή πορεία του δρομολογίου.
Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, ενημερώνοντας την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού στο συγκεκριμένο βαγόνι.
Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καμία καθυστέρηση.
Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε εκ νέου σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, ώστε να διασφαλίζει μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση".