Κυριακή
17 Νοεμβρίου 2024

Σάρωσε τα digital βραβεία ο ΟΠΑΠ: 9 βραβεία και 2 επαίνους σε digital marketing και e-commerce

Ελλάδα

Για μια ακόμη φορά ο ΟΠΑΠ πρωταγωνίστησε σε τρείς διαφορετικές τελετές απονομής βραβείων αναφορικά με το digital marketing και το e-commerce, λαμβάνοντας συνολικά 9 βραβεία και 2 επαίνους σε 8 διαφορετικές κατηγορίες!

Οι διακρίσεις αυτές, έρχονται να προστεθούν στις πρόσφατες επιτυχίες του ΟΠΑΠ και των Ελληνικών Λαχείων και επιβεβαιώνουν τη δυναμική του ανάπτυξη και τα επιτεύγματα των τελευταίων 2 ετών στους τομείς της ψηφιακής παρουσίας, ανάπτυξης και επικοινωνίας. Κοινή διαπίστωση ομιλητών και διοργανωτών ήταν ότι τα τελευταία δύο χρόνια έχει ενδυναμωθεί σημαντικά η αναγνώριση και η βαρύτητά του ΟΠΑΠ στον ψηφιακό κόσμο.

Στα Dime βραβεία ο ΟΠΑΠ για πρώτη φορά στην ιστορία του έκανε τη μεγάλη διαφορά καθώς βραβεύθηκε χωρίς καν να είναι media publisher! Έλαβε τα:

·GOLD βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Μedia» για το ΟΠΑΠ διαδρομή προσφοράς - digital activation για το Μαραθώνιο 2015

·SILVER βραβείο στην κατηγορία «Best Effectiveness Campaign» για την καμπάνια facebook για την επίσημη εφαρμογή του ΟΠΑΠ (OPAPP)

·SILVER βραβείο στην κατηγορία «Creative Use of Innovative Formats» για το ΣΚΡΑΤΣ - Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

1_

Μεγάλη βαρύτητα για τον ΟΠΑΠ αποκτά το γεγονός ότι βραβεύθηκε από τον διεθνή οργανισμό IAB (Interactive Advertising Bureau), ο οποίος αποτελεί τον αρμόδιο φορέας για τη διάδοση και υιοθέτηση της ψηφιακής πλατφόρμας στο χώρο της εμπορικής επικοινωνίας. Συγκεκριμένα έλαβε:

· Gold στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το app της διαδρομής προσφοράς 2015

· Silver στην κατηγορία «Brand Awareness & Positioning» για το OPAPP

· Silver στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια της διαδρομής προσφοράς 2015

· Bronze στην κατηγορία «Mobile Platform or App» για το OPAPP

· Bronze στην κατηγορία «Digital Channels Integration» για το ΣΚΡΑΤΣ Google hangout με το Βασίλη Σπανούλη

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την facebook καμπάνια του OPAPP

· Έπαινο στην κατηγορία «Direct Response & Lead Generation» για την καμπάνια του OPAPP

2_1

2_2

2_3

Επίσης ο ΟΠΑΠ έλαβε Gold Best digital campaign στη διοργάνωση e-business social media awards μαζί με την Newtons Laboratory.

3_

[caption id="attachment_416784" align="alignnone" width="680"]Τα βραβεία Τα βραβεία[/caption]

[caption id="attachment_416785" align="alignnone" width="960"]Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ Β.Κατσικάδης, Χ. Φωτεινοπούλου, Π.Μπάσιος,Σ.Μαργαριτόπουλος. Digital team ΟΠΑΠ[/caption]

[caption id="attachment_416786" align="alignnone" width="990"]Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού Η.Δούμας, Π.Μπάσιος, Κ.Μαριά, Τ. Γιαγκιτζή, Κ.Τυλιπάκης, Χ.Χαρίτογλού[/caption]

 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Ραφήνα: Συνελήφθη 49χρονος για ψεύτικες αγγελίες ενοικιάσεων – Έπαιρνε προκαταβολές και εξαφανιζόταν

Συνελήφθη από αστυνομικούς τους Τμήματος Ασφαλείας Ραφήνας – Πικερμίου της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αττικής, 49χρονος ημεδαπός κατηγορούμενος για απάτες κατ’ εξα...

Εξιχνιάστηκε απάτη σε βάρος ηλικιωμένης – Της ζητούσαν 50.000, τελικά απέσπασαν 18.200 ευρώ

Απάτη εις βάρος ηλικιωμένης γυναίκας σε περιοχή της Πέλλας, από την οποία επιτήδειοι, ισχυριζόμενοι ότι η κόρη της έχει τραυματιστεί και είναι δήθεν επείγουσα ανάγκη να υποβληθεί σ...

Υποχωρεί η κακοκαιρία «Αλέξανδρος»: Στα «λευκά» ντύθηκε η Φλώρινα, έντονη βροχόπτωση στην Εύβοια

Υποχωρεί σταδιακά η κακοκαιρία «Αλέξανδρος» που έθεσε σε επιφυλακή Αρχές και κατοίκους σε Βόρεια Εύβοια, Σποράδες και Μαγνησία. Οι βροχές βαθμιαία θα περιοριστούν στα νοτιοανατολικ...

Φόρτωση άρθρων...