Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη. Νέα στοιχεία αποκαλύπτονται για τις αιτίες που οδήγησαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα με τη σύγκρουση των δύο τρένων που στέρησαν τη ζωή από 57 άτομα.

Ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 62 κινείται στην γραμμή καθόδου επειδή νόμιζε πως η άλλη γραμμή ήταν κλειστή.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA και του Βασίλη Λάμπρόπουλου, από την κατάθεση του επιθεωρητή Λάρισας, διαπιστώνεται πως η γραμμή ανόδου ήταν κλειστή από το Λιτόχωρο. Έτσι, ο μηχανοδηγός όταν γύρισε, μπήκε στην κάθοδο, όχι από λάθος του σταθμάρχη, αλλά επειδή από εκεί ήταν ο δρόμος καθώς ο άλλος δρόμος ήταν κλειστός.

Τι είπε ο επιθεωρητής Λάρισας

«Το απόγευμα αναχώρησε αμαξοστοιχία προαστιακού από Λάρισα προς Θεσσαλονίκη και δήλωσε αμηχανία περίπου στο ύψος του εργοστασίου Ζαχάρεως. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ. και μου είπε ότι θα χρειαστούμε κλειδούχο στον σταθμό Λιτόχωρου για να γίνεται η κυκλοφορία μεταξύ Λάρισας – Νέων Πόρων – Λιτοχώρου», ανέφερε ο επιθεωρητής.

«Αυτό το ζήτημα διευθετήθηκε λίγο μετά αφού μηχανή εφεδρείας παλινδρόμησε την αμαξοστοιχία στο σταθμό της Λάρισας και αποκαταστάθηκε πάλι η κυκλοφορία διπλής γραμμής ανόδου καθόδου. Αυτό το γνωρίζω διότι στις 19:50 μου τηλεφώνησε ο απογευματινός σταθμάρχης Λάρισας Π.Κ», πρόσθεσε ο επιθεωρητής.

Δείτε το βίντεο του MEGA: