Κυριακή
23 Μαρτίου 2025

Τέμπη: Τι θα υποστηρίξει ο επόπτης Λάρισας στην απολογία του για τον σταθμάρχη (Video)

Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια της πολύνεκρης τραγωδίας στα Τέμπη που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους, στην πλειονότητά τους νέους.

Την Παρασκευή θα οδηγηθούν για να απολογηθούν ενώπιον του ειδικού εφέτη ανακριτή τρία άτομα, οι δύο σταθμάρχες και ο επόπτης κυκλοφορίας, ενώ από την εξέλιξη της έρευνας είναι πιθανό να ασκηθούν διώξεις και σε άλλα πρόσωπα.

Τι θα υποστηρίξει ο επόπτης

Το MEGA και ο δημοσιογράφος των εφημερίδων «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΤΟ ΒΗΜΑ», Βασίλης Λαμπρόπουλος, αποκαλύπτει όσα θα υποστηρίξει ο επόπτης της Λάρισας στην απολογία του.

Πληροφορίες αναφέρουν θα ισχυριστεί πως σε συγκέντρωση προσωπικού που συγκάλεσε στις 25 Ιανουαρίου με τους 14 νέους σταθμάρχες και τους 13 παλαιούς, προκειμένου να μοιράσει αρμοδιότητες και να διευκρινίσει διαδικαστικά ζητήματα, κανείς από τους συναδέλφους του δεν είπε το παραμικρό για τον σταθμάρχη της Λάρισας, παρότι εκ των υστέρων βγήκαν αρκετοί υποστηρίζοντας ότι είχαν επισημάνει την ανεπάρκειά του.

Μάλιστα, και ο ίδιος ο 59χρονος επιβεβαίωσε πως είναι έτοιμος να τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε πόστο του ανατεθεί. Οι 14 νέοι σταθμάρχες θα αναλάμβαναν βραδινές βάρδιες στον σταθμό εκ περιτροπής.

Ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη ο σταθμάρχης;

Το άλλο ερώτημα που προκύπτει, είναι αν ο 59χρονος προφυλακισμένος σταθμάρχης, ήταν εξοικειωμένος με το σύστημα αυτόματης ρύθμισης της πορείας του τρένου.

Αν και το έργο της χάραξης της ηλεκτρονικής πορείας των αμαξοστοιχιών, για τον σταθμό της Λάρισας, έχει ολοκληρωθεί, δεν είναι βέβαιο αν βρίσκεται σε λειτουργία και αν χρησιμοποιείται από τους σταθμάρχες.

Σε έγγραφο του ο ΟΣΕ, στις 23/12/2022, αναφέρει: «Οι σταθμάρχες Λάρισας υποχρεωτικά θα σχηματίζουν τη διαδρομή με την χρήση κομβίων αφετηρίας – στόχου. Τα φωτοσήματα εξόδου θα παραμένουν κλειστά και η υπέρβασή τους θα γίνεται με εντολή του Σταθμάρχη, αφού πρώτα βεβαιωθεί ότι σχημάτισε την κατάλληλη διαδρομή και ότι συντρέχουν οι συνθήκες ελευθερίας του τμήματος αποκλεισμού ως τον επόμενο εν υπηρεσία σταθμό».

Ήξερε να κάνει αυτόματη χάραξη ο σταθμάρχης;

Το αυτοματοποιημένο σύστημα επιτρέπει στους σταθμάρχες να χαράσσουν τις διαδρομές των τρένων, ενώ σε περίπτωση λάθους, τους αναγκάζει να φτιάξουν νέα διαδρομή.

Το ζήτημα που μπαίνει είναι αν ο 59χρονος σταθμάρχης ήξερε να χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο σύστημα, στην περίπτωση που αυτό λειτουργεί.

Όπως έχει γίνει γνωστό όμως, την ημερομηνία που ο ΟΣΕ έστειλε το παραπάνω έγγραφο, η εκπαίδευση των νέων σταθμαρχών είχε σχεδόν ολοκληρωθεί, με το μεγάλο ερώτημα να είναι αν ο 59χρονος είχε εκπαιδευτεί προκειμένου να χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό σύστημα.
 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Η «ακτινογραφία» της αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων - Τι έδειξαν τα στοιχεία

Η ανάγκη αξιολόγησης στο Δημόσιο βρέθηκε τις τελευταίες ημέρες στο επίκεντρο της επικαιρότητας λόγω των αστοχιών που οδήγησαν στη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη και της συνακόλου...

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζει ο σύζυγος της 50χρονης που σκοτώθηκε στο τροχαίο – «Πήγε να πάρει το παιδί»

Μια μητέρα 50 ετών, την ώρα που πήγαινε να πάρει το 9χρονο παιδί της βρήκε ακαριαίο θάνατο καθώς το όχημα που οδηγούσε συγκρούστηκε μετωπικά με το αυτοκίνητο 60χρονου. Ο άνδρας ...

Ξέφυγε η κατάσταση στη διαμαρτυρία κατά της παράστασης του Ζαραλίκου στη Λάρισα – Χημικά, χειροβομβίδες κρότου λάμψης και προσαγωγές

Ένταση προκλήθηκε το βράδυ του Σαββάτου έξω από τον χώρο στο κέντρο της Λάρισας, όπου ήταν προγραμματισμένο να πραγματοποιηθεί η stand up comedy παράσταση του Χριστόφορου Ζαραλίκου...

Φόρτωση άρθρων...