Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη απαξίωση του χρήματος των διαφημιζομένων επιχειρηματιών στην διάρκεια της μεταπολίτευσης. Στην πραγματικότητα πρόκειται για εν ψυχρώ ληστεία (μετά παραχάραξης), ακόμη και με την “συμβολή” οικογενειακών σχέσεων.
Πως γίνεται η εξαπάτηση των διαφημιζομένων επιχειρηματιών και πως δημιουργούνται εξώφθαλμα προκλητικές προσωπικές περιουσίες σε βάρος των διαφημιζομένων;
Ολα κατά την γνώμη μας ξεκινάνε από την ανθρώπινη κόπωση των Ελλήνων Επιχειρηματιών-Διαφημιζομένων οι οποίοι πιεσμένοι από τον καθημερινό αγώνα επιβίωσης δεν έχουν το κουράγιο να καθήσουν και να διαβάσουν ή να παρακολουθήσουν το ΜΜΕ που οι σύμβουλοί τους επί των Δημοσίων Σχέσεων αλλά και οι διαφημιστικές εταιρίες-media shops τους προτείνουν να τοποθετήσουν τα χρήματά τους για τις ανάγκες τις επικοινωνίας των προιόντων τους.
Οπως κατ΄επανάληψη έχουμε παρουσιάσει σε δημοσιεύματά μας οι άτυχοι διαφημιζόμενοι βρίσκονται σήμερα, περισσότερο από ποτέ στο παρελθόν, στο έλεος μιας πρωτοφανούς εξαπάτησης. Για να μιλήσουμε πιο συγκεκριμένα για το διαδίκτυο στο οποίο λειτουργεί και το “Κουρδιστό Πορτοκάλι” 10 χρόνια τώρα παρατηρούμε το φαινόμενο της παραχάραξης των επισκεψιμοτήτων όπως έχουμε εξηγήσει εδώ.
Ετσι εμφανίζονται εκδότες με δήθεν εκατοντάδες χιλιάδες μοναδικούς επισκέπτες σε μια χώρα της οποίας η μεγαλύτερη ημερήσια εφημερίδα μετά βίας πουλάει 12-14.000 φύλλα. Παρότι κανένα ενημερωτικό site δεν μπορεί να έχει πάνω από 60.000 μοναδικούς αναγνώστες τη μέρα, κάποιοι επιτήδειοι εκδότες του διαδικτύου δηλώνουν εκατοντάδες χιλιάδες ακόμη και εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες!
Οι διαφημιστικές εταιρίες-media shops με το επιχείρημα ότι εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε αστυνομική έρευνα για να εντοπίσουμε τους παραχαράκτες δίνουν στους διαφημιζόμενους πελάτες τους μια λίστα με τα δήθεν πρώτα σε επισκεψιμότητα site. Aνάμεσα σ΄αυτά εμφανίζονται κάτι εντελώς αστείες περιπτώσεις που ακόμη και 100 αιώνες να ζούσε ο κάθε αναγνώστης δεν θα έμπαινε ποτέ να δει τη θεματολογία τους-πόσο μάλλον να τα διαβάσει μια και δεν διαβάζονται.
Η διαφημιστική λοιπόν δίνει στον ταλαίπωρο επιχειρηματία την λίστα με τα δήθεν πρώτα σε επισκεψιμότητα site. Μια λίστα που δεν αργεί να μετατραπεί σε λίστα οικονομικής αυτοχειρίας του πελάτη ο οποίος όταν διαπιστώσει ότι θα μπορούσε να έχει περισσότερες ελπίδες να κερδίσει παίζοντας πόκερ με τον Τζον Ντίλιγκερ παρά τοποθετώντας τα λεφτά του στην συγκεκριμένη λίστα με τους δήθεν πρώτους (παραχαράκτες).
Και σαν να μην έφταναν οι παραχαράκτες που αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες υπάρχουν και κάποιες εκλεκτικές συγγένειες και κολλητιλίκια ανάμεσα στα στελέχη των διαφημιστικών-media shops και συγκεκριμένα διαδικτυακά και όχι μόνο ΜΜΕ.
Ετσι επικεφαλής του digital σε ιστορικό media shop κρίνει επωφελές να σπρώξει διαφημιστικό χρήμα σε ΜΜΕ επικεφαλής του εμπορικού τμήματος των οποίων βρίσκεται η σύζυγός του!
Αχαστη Ελλαδάρα θα μου πείτε αλλά φυσικά δεν είναι ο μόνος.
Με αυτό τον τρόπο κάποιοι ιδιοκτήτες διαδικτυακών ΜΜΕ βλέπουν να ρέει στα ταμεία τους χρήμα που δεν τους αξίζει, ενώ στελέχη διαφημιστικών ζουν πλουσιοπάροχα στην διάρκεια της μεταπολίτευσης με εντυπωσιακές επαύλεις και lofts ανά την Ευρώπη χάρη στο χρήμα των άτυχων Ελλήνων επιχειρηματιών. Οι τελευταίοι κουρασμένοι από την καθημερινή μάχη δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν σε τι είδους περιβάλλον φιλοξενείται με ακριβό αντίτιμο το προιόν τους.
Επειδή όμως το εύκολο χρήμα στερεύει δεν θ΄αργήσει η στιγμή που ο διαφημιζόμενος επιχειρηματίας δεν θα είναι τόσο ευκολόπιστος μπροστά σε λίστες δήθεν πρώτων και εισηγήσει εκ του πονηρού.