Τρίτη
25 Μαρτίου 2025

Απέσυρε τη μήνυση κατά Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου

Ανακάλεσε τη μήνυση που είχε υποβάλλει κατά του Λευτέρη Αυγενάκη ο υπάλληλος του αεροδρομίου για το επεισόδιο που έγινε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις 28 Ιουνίου. Ο υπάλληλος του αεροδρομίου έδωσε εντολή στη δικηγόρο του και ανακάλεσε την μήνυση που είχε υποβάλλει στις 3 Ιουλίου εναντίον του πρώην υπουργού.

Η δικηγόρος του κατέθεσε την εξουσιοδότηση ανάκλησης της μήνυσης την Παρασκευή 12 Ιουλίου στο Αστυνομικό Τμήμα – μαζί το σχετικό παράβολο- και θα πάει στα χέρια του αρμόδιου εισαγγελέα για να κλείσει οριστικά η υπόθεση.

Η Ελένη Σαμαριτάκη, δικηγόρος του υπαλλήλου, είπε ότι η απόφαση του εντολέα της να ανακαλέσει τη μήνυση σε βάρος του Λευτέρη Αυγενάκη έγινε μετά τη διατύπωση της ειλικρινούς συγγνώμης από τον πρώην υπουργό.

Ο υπάλληλος του αερολιμένα, διευκρίνισε η δικηγόρος, επιθυμεί να αποκατασταθούν τα πράγματα καθώς με τη δημοσιοποίηση του βίντεο αναφέρθηκαν πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. 

Ο ίδιος μέσω της δικηγόρου του επισημαίνει, επισημαίνει επίσης, ότι δεν χτυπήθηκε και δεν ξυλοκοπήθηκε από τον πρώην υπουργό. Το επεισόδιο χαρακτηρίζεται ως «ατυχές περιστατικό» το οποίο μάλιστα είναι σύνηθες για τους εργαζομένους στο αεροδρόμιο. 

Ο υπάλληλος ο οποίος δεν γνώριζε τον Λευτέρη Αυγενάκη αντιμετώπισε τον πρώην υπουργό όπως τον οποιοδήποτε άλλο επιβάτη με τον οποίο είχε μια έντονη στιγμή.
Μετά τη δημόσια συγγνώμη του Λευτέρη Αυγενάκη ο ίδιος θεωρεί το μεταξύ τους περιστατικό λήξαν.

O Παναγιώτης Βαζούρας σε δήλωσή του στο creta24 αναφέρει τα εξής: «Τώρα που έχουν περάσει μέρες από το περιστατικό στο αεροδρόμιο, θα ήθελα να κάνω γνωστή την ταυτότητα μου, καθώς το όνομά μου δεν είναι «υπάλληλος του αεροδρομίου», αλλά ονομάζομαι Παναγιώτης Βαζούρας και εργάζομαι στο αεροδρόμιο Αθηνών.
Εκείνη την μέρα ήμουν gate agent στην πτήση για Ηράκλειο Κρήτης και ένας επιβάτης καθυστέρησε με αποτέλεσμα να χάσει την πτήση του. Ο επιβάτης αυτός ήταν ο κ. Αυγενάκης, τον οποίο δεν γνώριζα προσωπικά. Το ατυχές περιστατικό, το οποίο είναι σύνηθες για τους εργαζόμενους του αεροδρομίου, πήρε τεράστιες διαστάσεις από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης με πολλές ανακρίβειες και υπερβολές. Το περιστατικό δεν συνέβη με τον τρόπο που ήθελαν να το παρουσιάσουν τα μέσα, αλλά μια ένταση της στιγμής στο πλαίσιο παρεξήγησης.

Μετά δε και την ειλικρινή συγγνώμη του ίδιου το συμβάν έχει λήξει και δεν τίθεται κανένα μεταξύ μας ζήτημα. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εταιρεία μου Gold Air Handling, για την στήριξη».

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Χανιά: Πολιτικό μνημόσυνο Ελευθερίου και Σοφοκλή Βενιζέλου – Κυρ. Πιερακάκης: Οι επόμενες γενιές έχουν πολλά να διδαχθούν

Παρουσία του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη, πραγματοποιήθηκε στα Χανιά, το ετήσιο πολιτικό μνημόσυνο των Ελευθερίου και Σοφοκλή Βενιζέλου που και ...

Πώς η οικονομία και η κατακερματισμένη αντιπολίτευση είναι «βούτυρο στο ψωμί» του Μητσοτάκη

Η οικονομία αποτελεί το ισχυρό "χαρτί" της κυβέρνησης προκειμένου να "ρουφήξει" μέρος της δυσαρέσκειας που έχει δημιουργηθεί για την κυβέρνηση, λόγω της τραγωδίας των Τεμπών. Η ...

Φόρτωση άρθρων...