Aφού συγχαρούμε τον κ. Γρηγόρη Αντωνιάδη (photo)-ένα εξαίρετο στέλεχος του επιχειρηματικού κόσμου-ο οποίος επανεξελέγη πρόσφατα Πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη του το γεγονός της αλλοίωσης των επισκεψιμοτήτων στο Διαδίκτυο το οποίο στο τέλος της μέρας αποβαίνει σε βάρος του Διαφημιζόμενου.
Δυστυχώς οι Ελληνες επιχειρηματίες βρίσκονται στο έλεος διαδικτυακών εκδοτών οι οποίοι συστηματικά αλλοιώνουν τις επισκεψιμότητες που παρουσιάζουν στα media shops κι εκείνα με την σειρά τους στους πελάτες τους.
Σε μια χώρα που η μεγαλύτερη σε κυκλοφορία ημερήσια εφημερίδα δεν πουλάει πάνω από 15.000 φύλλα έρχονται κάποιοι επιτήδειοι εκδότες και παρουσιάζουν 200-500.000 μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα.
Κάποιοι, πιο θρασείς, παρουσιάζουν ακόμη και 1 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα.
Oσους δηλαδή δεν έχουν το μήνα κάποια από τα μεγαλύτερα γερμανικά site που απευθύνονται σε ένα κοινό που ξεπερνάει τα 120 εκατ. στην Ευρώπη. Δείτε τη σχετική λίστα.
Ο κ. Αντωνιάδης και οι διαφημιζόμενοι επιχειρηματίες μπορούν κάνοντας αυτές τις απλές αναγωγές να διαπιστώσουν ότι στην Ελλάδα κανένα ενημερωτικό site δεν μπορεί να έχει πάνω από 60.000 μοναδικούς επισκέπτες τη μέρα.
Αυτό είναι το ταβάνι των μοναδικών επισκεπτών στην Ελλάδα και όσοι επιχειρηματίες αποδέχονται στοιχεία που εμφανίζουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα απλά πετάνε τα λεφτά τους ενώ θα μπορούσαν να τα δώσουν bonus στα στελέχη τους.
Μάλιστα δεν είναι λίγοι εκείνοι που πλουτίζουν από την συγκεκριμένη λαθροχειρία. Ενας ολόκληρος μηχανισμός αυξάνει τις προσωπικές του περιουσίες σε βάρος των επιχειρηματιών και των δημοσίων οργανισμών που διαφημίζονται.