Τετάρτη
27 Νοεμβρίου 2024

Η «δημοσκόπηση» του Euractiv ο ρόλος της Πρεσβείας και ο ΣΥΡΙΖΑ, οι ανησυχίες του ΠΑΣΟΚ για το Λεκανοπέδιο και ποιοι διεκδικούν την «προίκα» της Μαρτίνου 

Παρασκήνιο

Συζητήσεις προκάλεσε χθες στα πολιτικά και δημοσιογραφικά γραφεία, η αναπαραγωγή από φιλοΣΥΡΙΖΑΪΚΕΣ ιστοσελίδες της «δημοσκόπησης» του Euractiv που εμφανίζει την διαφορά ΝΔ – ΣΥΡΙΖΑ στα όρια του στατιστικού λάθους και την διαφορά μόλις στις 30.000 ψήφους. Τα τηλέφωνα πήραν φωτιά καθώς και τα σενάρια και οι εκτιμήσεις για το εάν πρόκειται περί πραγματικής δημοσκόπησης, ποιος την παρήγγειλε αλλά και ποιος επέλεξε το Euractiv για την δημοσιοποίηση της και γιατί.
Το On Target και ο Lykavitοs.gr που πάντα έχουν έγκυρο ρεπορτάζ, σήμερα θα σας αποκαλύψει όλο το παρασκήνιο, όπως τουλάχιστον αυτό μας προκύπτει από αξιόπιστες πηγές. 

@ Πρώτον υπήρξε πράγματι μια δημοσκόπηση που διενεργήθηκε από ελληνική δημοσκοπική εταιρεία για λογαριασμό ξένης πρεσβείας μεγάλης ευρωπαϊκής χώρας. 
Η οποία πρεσβεία – ειρήσθω εν παρόδω - διαδραμάτισε κεντρικό ρόλο στην δημοσιοποίηση της υπόθεσης των υποκλοπών αφού κάποιοι… αποκαλυπτικοί «πρωταγωνιστές» αυτής της ιστορίας είναι πρόσωπα που κινούνται στην στενή «σφαίρα επιρροής» της. 
Τα τελικά αποτελέσματα της δημοσκόπησης λοιπόν που είχε στα χέρια της  η ευρωπαϊκή πρεσβεία, έδιναν και αυτά «καθαρό» προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας – με μικρότερη διαφορά ψήφων πάντως σε σχέση με τις μετρήσεις που εμφανίζουν τα ελληνικά ΜΜΕ.

@ Τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης αυτής, διέρρευσαν στο αριστερών καταβολών Euractiv, μέσω κυβερνητικής πηγής της συγκεκριμένης (μεγάλης) Ευρωπαικής χώρας με προφανή στόχο να πληγεί η εικόνα του ΚΑΘΑΡΟΥ προβαδίσματος της Νέα Δημοκρατίας και του Μητσοτάκη. Όλο το παιχνίδι στήθηκε από τον ίδιο κύκλο προσώπων που όλο το προηγούμενο διάστημα με λυσσαλέα fake news και παραπληροφόρηση (και μέσω του Euractiv) βυσσοδομούσαν κατά της Ελληνικής Κυβέρνησης και προσωπικά κατά του πρωθυπουργού, την μια για το Μεταναστευτικό, την άλλη για τις Υποκλοπές, την τρίτη για τους Εξοπλισμούς.   
Και μιλάμε για «στήσιμο» αφού το δημοσίευμα του Euractiv ΔΕΝ παρουσιάζει τα πραγματικά δεδομένα της δημοσκόπησης αλλά ΠΑΝΤΕΛΩΣ αλλοιωμένα αποτελέσματα με προφανή στόχο την ενίσχυση του Τσίπρα. 
Αποκρύπτοντας παράλληλα το γεγονός πως πηγή της πληροφόρησης του, είναι πρόσωπα που συμμετέχουν σε κυβερνητικό συνασπισμό μεγάλης Ευρωπαϊκής χώρας και όχι «πολυεθνικές εταιρείες» της Ελλάδος, που τάχατες, παρήγγειλαν την δημοσκόπηση.   

@ Τώρα εάν παίζει κάποιο ρόλο σε αυτή την «αποκάλυψη» το γεγονός πως το Euractiv, την περασμένη βδομάδα άλλαξε ιδιοκτησία καθώς πέρασε στα χέρια του πανίσχυρου Ολλανδικού ενημερωτικού ομίλου Mediahuis, είναι κάτι που η… νεκροψία θα δείξει.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Mediahuis κατέχει εφημερίδες και επωνυμίες μέσων ενημέρωσης στο Βέλγιο, την Ολλανδία, την Ιρλανδία, το Λουξεμβούργο και τη Γερμανία. Στα μέσα αυτά περιλαμβάνονται σημαντικές εθνικές εφημερίδες, όπως η De Standaard (Βέλγιο), η Irish Independent και η NRC Handelsblad (Ολλανδία) καθώς και ένα ισχυρό δίκτυο τεσσάρων ευρωπαϊκών τηλεοπτικών σταθμών. 

@ Ένας μικρός χαμός γίνεται στην Ανατολική Αττική με τους γαλάζιους υποψηφίους, μετα την οικειοθελή έξοδο της Γεωργίας Μαρτίνου από το ψηφοδέλτιο της ΝΔ.
Ο λόγος είναι ότι  η κυρία Μαρτίνου στις εκλογές του 2019 είχε εκλεγεί πρώτη στη συγκεκριμένη περιφέρεια ξεπερνώντας ακόμη και το δυνατό παίχτη της περιοχής  Μάκη Βορίδη. 
Έτσι σήμερα οι υποψήφιοι της ΝΔ διεκδικούν για λογαριασμό τους τους σταυρούς της και τα δίνουν όλα…
 Όμως, παρά τις... πιέσεις που δέχεται και τις επιθέσεις φιλίας, η ίδια φέρεται να έχει ξεκαθαρίσει προς πάσα κατεύθυνση ότι δε θα δώσει «γραμμή» υπέρ κανενός και πως δεν θα ενδυθεί τον ρόλο του κομματάρχη στην περιφέρεια που έως προχθές εκπροσωπούσε στη Βουλή.

@ Από τους νέους υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ –και ειδικά από τους πανεπιστημιακούς- πλέον στην Κουμουνδούρου θεωρούν «θρίαμβο» κάθε φορά που κάποιος καταφέρνει να εμφανιστεί στην τηλεόραση χωρίς να κάνει... λάθος. Με μία εξαίρεση: τον Νικόλα Φαραντούρη. Ο κεφαλλονίτης υποψήφιος, καθηγητής Ενέργειας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ακούει πολλά κολακευτικά σχόλια από κορυφαία στελέχη της Κουμουνδούρου, αφενός επειδή δεν προσπάθησε να εξασφαλίσει την άνεση του ψηφοδελτίου Επικρατείας, αφετέρου γιατί εμφανίζεται ενημερωμένος για όλα τα θέματα, σαν να ήταν «ψημένος» πολιτικός. Μάλιστα, πηγές από την Κουμουνδούρου επιμένουν ότι ανεξαρτήτως της έκβασης της μάχης στην μονοεδρική της Κεφαλονιάς,η σχέση του Φαραντούρη με το κεντρικό επιτελείο Τσίπρα θα συνεχιστεί και μετά τις 21 Μαΐου. 

@ Με την… άμμο στην προεκλογική κλεψύδρα να αδειάζει προς τις κάλπες της 21ης Μαΐου, η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ επιχειρεί να εντείνει τα  διλήμματα προς το εκλογικό σώμα, έχοντας στραμμένο βλέμμα προς τους νέους ψηφοφόρους και τις γυναίκες, αλλά και τους αναποφάσιστους που κινούνται σταθερά σε ποσοστό σαφώς άνω του 10% του εκλογικού σώματος και θα κρίνουν σε μεγάλο βαθμό την έκβαση της επερχόμενης εκλογικής αναμέτρησης. 
Παράλληλα, το ενδιαφέρον στρέφεται σε περιοχές που μπορεί να αποδειχτούν κρίσιμες για την έκβαση της εκλογικής μάχης, ενώ ιδιαίτερο βάρος θα πέσει και στο Λεκανοπέδιο της Αττικής, καθώς από εκεί περνάει ο δρόμος για την ενίσχυση των ποσοστών του κόμματος.  
Μάλιστα, τα ευρήματα των δημοσκοπήσεων δείχνουν ότι ενώ το ΠΑΣΟΚ καταγράφει πολύ καλές επιδόσεις στην ελληνική περιφέρεια, στο Λεκανοπέδιο, όπου ψηφίζει το 1/3 του εκλογική σώματος, διαπιστώνεται  υστέρηση. 

@ Η κοινωνία βρίσκεται στα όρια της με την ακρίβεια, ασχέτως αν κάποιοι θεωρούν ότι οι γεμάτες ταβέρνες στα τριήμερα ή τα γεμάτα ξενοδοχεία αποτελούν το βαρόμετρο για την πορεία της οικονομικής κατάστασης των νοικοκυριών. Εμείς, το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι οι καταναλωτές βρίσκονται συνεχώς με φυλλάδια προσφορά στα χέρια τους και τρέχουν από σούπερ μάρκετ σε σούπερ μάρκετ για να αγοράσουν το φθηνότερο, γλιτώνοντας έστω μερικά σεντς ή ελάχιστα ευρώ. Κάθε νοικοκυριό ψωνίζει έχοντας το μυαλό του στην εξοικονόμηση χρημάτων, τα οποία είναι πολύτιμα για να βγει η... φραντζόλα της οικογένειας. Μέχρι το 2022 κανείς δεν έψαχνε για προσφορές, αλλά η ενεργειακή κρίση και η ακρίβεια ήρθε να αλλάξει ριζικά τις συνήθειες των καταναλωτών. Το θετικό στην όλη ιστορία είναι ότι... ξύπνησαν οι καταναλωτές και ως εκ τούτου, πρέπει να είναι πιο υποψιασμένες οι αλυσίδες, γιατί όταν πας να κοροϊδέψεις τον κόσμο, τότε θα το βρεις μπροστά σου. Οι «έξυπνες αγορές» αποτελούν ένα αντίβαρο από την πλευρά των καταναλωτών, προκειμένου να μαζέψουν όσο γίνεται το κόστος διαβίωσης, το οποίο έχει εκτιναχθεί. 

@ Σε εφαρμογή τέθηκε, η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την τοποθέτηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις στέγες καθώς και μπαταριών. Το πρόγραμμα προβλέπει επιδότηση εγκατάστασης 45%-75% για τα νοικοκυριά και 40%-60% για τους αγρότες. Δικαιούχοι του Προγράμματος είναι νοικοκυριά και αγρότες που θα μπορούν να εγκαταστήσουν το δικό τους μικρό φωτοβολταϊκό, σε συνδυασμό με σύστημα αποθήκευσης (μπαταρία). Η συνολική επιδότηση του συστήματος φωτοβολταϊκού με μπαταρία μπορεί να φτάσει έως και 16.000 ευρώ για νοικοκυριά και 10.000 ευρώ για αγρότες. Ταυτόχρονα προβλέπεται ειδικό bonus 10% για άτομα με αναπηρία, συζύγους κι εξαρτώμενα μέλη ατόμων με αναπηρία, μονογονεϊκές, τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες. Το πρόγραμμα έχει ύψος 238 εκατ. ευρώ και αφορά ευάλωτα νοικοκυριά, ιδιοκτήτες ακινήτων με ατομικό εισόδημα κάτω από 20.000 ευρώ και οικογενειακό κάτω από 40.000 ευρώ, όσους έχουν εισοδήματα πάνω από 20.000 αλλά και πάνω από 40.000 ευρώ με αρκετά μικρότερη επιδότηση, αλλά και αγρότες και επαγγελματίες. 
 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Στα "κάγκελα" η "Πεν Νταλαούρα": "Νοθεία, κυκλοφορεί ότι οι εφορευτικές δέχονται και τηλεφωνικές ψήφους"

Νοθεία στις εκλογές του ΣΥΡΙΖΑ κατήγγειλε το γνωστό τρολ του Χ Πεν Νταλαούρα, υποστηρίζοντας ότι κυκλοφορεί ότι οι εφορευτικές δέχονται πλέον και τηλεφωνικές ψήφους.

Φόρτωση άρθρων...