Να αποκτήσουν γραφεία και προσωπικούς χώρους στον εικονικό κόσμο του metaverse σπεύδουν εταιρείες και ιδιώτες. Η ιδέα ενός εικονικού κόσμου που θα διαδεχθεί τον κυβερνοχώρο και το διαδίκτυο όπως το γνωρίζουμε σήμερα δεν είναι καινούργια.
Πρωτοπόροι και οραματιστές αυτού του είδους της τεχνολογίας έχουν καταπιαστεί με τη δημιουργία του metaverse εδώ και περίπου 20 έτη έχοντας σχεδιάσει κάποιους εικονικούς κόσμους οι οποίοι όμως ήταν γνωστοί σε μια πολύ κλειστή ομάδα φανατικών φίλων αυτής της ιδέας.
Η σκέψη του Μαρκ Ζάκεμπεργκ ότι το μέλλον του Facebook βρίσκεται στο metaverse και η απόφαση του να στρέψει την εταιρεία του στη μετάβαση σε αυτόν τον εικονικό κόσμο επενδύοντας πολλά δισ. στην ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνολογικής υποδομή ήταν αυτή που έκανε γνωστό σε όλο τον κόσμο το metaverse.
Τον τελευταίο ένα χρόνο έχουν γραφτεί και ειπωθεί πάρα πολλά για το πώς θα είναι τεχνολογικά αυτός ο εικονικός κόσμος αλλά και τι θα μπορεί να κάνει κάποιος χρήστης μέσα σε αυτόν. Ο Ζάκεμπεργκ θέλει να δημιουργήσει ένα εικονικό περιβάλλον μέσα στο οποίο κάποιος θα εργάζεται, θα διασκεδάζει, θα ψωνίζει και γενικά θα περνά όλη την μέρα του εκτός μόνο από τις ώρες που κοιμάται.
Όμως, οι ειδικοί λένε ότι παρά τις επενδύσεις και τις επιθυμίες όχι μόνο του Ζάκερμπεργκ αλλά και άλλων παραγόντων της βιομηχανίας της τεχνολογίας το metaverse θέλει ακόμη κάποια, ίσως και αρκετά χρόνια, για να είναι έτοιμο να υποδεχτεί τους επισκέπτες του.
Παρόλα αυτά όπως φαίνεται είναι αρκετοί εκείνοι που έχουν πλέον πειστεί ότι οδεύουμε και πιθανώς πολύ σύντομα στην αντικατάσταση του Διαδικτύου με το metaverse και σπεύδουν να αποκτήσουν κάποιο δικό τους χώρο σε αυτό.
Η εταιρεία DappRadar που δραστηριοποιείται στη βιομηχανία των κρυπτονομισμάτων και εσχάτως του metaverse έκανε γνωστό ότι τους τελευταίους δώδεκα μήνες πολλές εταιρείες αλλά και ιδιώτες έχουν αγοράσει εικονικά γραφεία και προσωπικούς χώρους μέσα στον υπό ανάπτυξη εικονικό κόσμο.
Σύμφωνα με την εταιρεία το ποσό που έχει δοθεί στη νεογέννητη αγορά real estate του metaverse αγγίζει τα δύο δισεκατομμύια δολάρια.
Μεγάλες εταιρείες όπως η Nike, η Samsung, η UPS και άλλες σπεύδουν να αποκτήσουν γραφεία και εγκαταστάσεις μέσα στον εικονικό κόσμο καταβάλλοντας ακόμη και μερικά εκατομμύρια δολάρια για αυτό τον σκοπό στις πλατφόρμες και υπηρεσίες που τα εμπορεύονται.
Όμως, υπάρχουν και ιδιώτες που αγοράζουν χώρους τους οποίους αποκτούν έναντι μερικών χιλιάδων ευρώ όπως για παράδειγμα, καλλιτέχνες διαφόρων θα χρησιμοποιούν ως γκαλερί για να εκθέτουν στους χρήστες του metaverse τα έργα τους.
Αν μην τι άλλο αυτή η εξέλιξη δείχνει τη δυναμική που αναπτύσσει το metaverse και μένει να αποδειχθεί στο άμεσο μέλλον αν πράγματι σε λίγα χρόνια θα δουλεύουμε και θα περνάμε τις περισσότερες ώρες της μέρας φορώντας μια κάσκα VR ή αν το metaverse θα αποδειχθεί μια τεχνολογική φούσκα όπως πολλές άλλες και όταν σκάσει θα υπάρχουν και πολλοί που θα έχουν χάσει χρόνο αλλά και χρήμα σε αυτό.