Η εισβολή της Ρωσίας δεν έχει πάει εντελώς σύμφωνα με το σχέδιο, καθώς φαίνεται ανοργάνωτη, ασυντόνιστη και αργή στους αναλυτές.
Πρόκειται για τη δέκατη μέρα από τότε που το μεγάλο ρωσικό κομβόι με τα εκατοντάδες στρατιωτικά οχήματα δεν έχει φθάσει ακόμη στο Κίεβο.
Ποιος είναι ο λόγος;
Τα φώτα της δημοσιότητας έχουν πέσει το τελευταίο διάστημα στο μεγάλο στρατιωτικό κομβόι των Ρώσων που προσπαθεί να φθάσει στο Κίεβο από τα βόρεια της χώρας, χωρίς ακόμη να έχει μπορέσει να βρεθεί κοντά στην πρωτεύουσα της Ουκρανίας.
Σύμφωνα με την τελευταία πληροφόρηση, το κομβόι που εκτείνεται σε μήκος 60 χιλιομέτρων, έχει φθάσει μεν στην κεφαλή του σε απόσταση 25 χιλιομέτρων από το κέντρο του Κιέβου, όμως ακόμη αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα για να κινηθεί.
Πολλοί κάνουν λόγο για προβλήματα που αντιμετώπισαν οι Ρώσοι κατά την προέλασή τους με την αντίσταση των Ουκρανών, μηχανικές βλάβες και άλλα, ωστόσο μια νέα θεωρία έρχεται να προστεθεί σε αυτά, που ίσως δείχνει και τον πραγματικό λόγο της μεγάλης καθυστέρησης των Ρώσων.
Ποιος ο λόγος καθυστέρησης
Η θεωρία αυτή έρχεται από τον Trent Telenko, πρώην μέλος του Αμερικάνικου Πενταγώνου, ειδικό στην στρατιωτική ιστορία και τον Karl Muth, ακαδημαϊκό, ειδικό στα ελαστικά και σύμβουλο της αμερικάνικης κυβέρνησης.
Σύμφωνα λοιπόν με τη θεωρία αυτή, ο λόγος της καθυστέρησης των Ρώσων είναι τα φθηνά κινεζικά ελαστικά με τα οποία εφοδιάζουν τα στρατιωτικά τους οχήματα.
Ο Muth αναφέρει ότι στις φωτογραφίες από το κομβόι που έχουν δημοσιευθεί, τα οχήματα φέρουν φθηνά ελαστικά από την Κίνα, που κάθε άλλο παρά για τις δυνατότητες και την αξιοπιστία τους φημίζονται. Μάλιστα, ο Muth αναγνωρίζει ότι πρόκειται για τα Yellow Sea YS20 που έχει ξαναδεί σε στρατιωτικά οχήματα στη Σομαλία και το Σουδάν, τα οποία είναι ένα κακό αντίγραφο των ελαστικών για στρατιωτικά οχήματα Michelin XZL.
Επίσης, οι ειδικοί αναφέρουν ότι τα ελαστικά βρίσκονται και σε κακή κατάσταση, ενώ έχουν αντιμετωπίσει και πολλά προβλήματα με την κατάσταση των δρόμων και τη λάσπη που επικρατεί στη Βόρεια Ουκρανία, συνθήκες με τις οποίες δεν έχουν δοκιμαστεί τα ελαστικά αυτά των Ρώσων.
Αντίθετα, στο νότιο κομμάτι της Ουκρανίας όπου οι Ρώσοι κινούνται με περισσότερη ευκολία, οι συνθήκες ερήμου που επικρατούν στην Κριμαία και ξηρασίας στη Νότια Ουκρανία, βοηθούν τα οχήματά τους και τα ελαστικά να ανταποκριθούν με μεγαλύτερη ευκολία στις απαιτούμενες συνθήκες.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις