Τα τεράστια προβλήματα που προκλήθηκαν στο Χίθροου στην Αγγλία από την πυρκαγιά έχουν αντιμετωπιστεί και αναμένεται το Σάββατο το αεροδρόμιο να λειτουργεί κανονικά, σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση από την διοίκηση του βρετανικού αεροδρομίου.
Λίγο μετά τις 5 το απόγευμα της Παρασκευής, τα φώτα στο κεντρικό κτίριο του τερματικού σταθμού 4 του Χίθροου άναψαν, μετά από πολλές ώρες.
«Οι ομάδες μας εργάστηκαν ακούραστα μετά το περιστατικό για να εξασφαλίσουν ταχεία ανάκαμψη. Είμαστε πλέον σε θέση να επανεκκινήσουμε με ασφάλεια τις πτήσεις, δίνοντας προτεραιότητα στον επαναπατρισμό και τη μετεγκατάσταση των αεροσκαφών. Παρακαλείστε να μην ταξιδέψετε στο αεροδρόμιο, εκτός εάν η αεροπορική σας εταιρεία σας έχει συμβουλεύσει να το κάνετε» ανέφερε το αεροδρόμιο του Χίθροου σε ανακοίνωσή του στο X.
«Ελπίζουμε να έχουμε πλήρη λειτουργία αύριο και θα παράσχουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες. Προτεραιότητά μας παραμένει η ασφάλεια των επιβατών μας και όσων εργάζονται στο αεροδρόμιο. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε από αυτό το περιστατικό», πρόσθεσε η διεύθυνση του βρετανικού αεροδρομίου.
BREAKING: British Airways says that the first flights to depart Heathrow Airport will leave tonight from 7pm.
Follow live updates: https://t.co/VRZ5iSDJrN
📺 Sky 501, Virgin 602, Freeview 233 and YouTube pic.twitter.com/f5G3eswbrF
— Sky News (@SkyNews) March 21, 2025
Διαμαρτυρίες από επιβάτες
Πολλοί επιβάτες περιέγραψαν την οδυνηρή εμπειρία τους μετά το ξαφνικό κλείσιμο του Χίθροου. Η Σάρα Μέτα, επιβάτιδα πρώτης θέσης από το Ντουμπάι με την British Airways, εξέφρασε έντονα την αγανάκτησή της για τον τρόπο διαχείρισης της κρίσης.
«Είμαστε επιβάτες πρώτης θέσης και μας φέρθηκαν θλιβερά», δήλωσε στο Sky News. «Παραμείναμε για ώρες χωρίς καμία ενημέρωση και τελικά ζητήσαμε να αποβιβαστούμε και να μας επιστραφούν οι αποσκευές μας, δύο ώρες μετά την προγραμματισμένη αναχώρηση. Πετούσαμε πρώτη θέση και τώρα δεν μπορούμε να επιστρέψουμε σπίτι πριν από την Τρίτη».
Ο Φαϊσάλ Χαμίντ, Βρετανός μόνιμος κάτοικος εξωτερικού, περιέγραψε τη στιγμή που η πτήση του από το Ντουμπάι άλλαξε πορεία εν μέσω πτήσης: «Ο πανικός άρχισε να κυριεύει την καμπίνα, μέχρι που ο πιλότος μάς ανακοίνωσε πως λόγω διακοπής ρεύματος στο Χίθροου επιστρέφουμε πίσω στο Ντουμπάι». Ο ίδιος και τα δύο μικρά παιδιά του, ηλικίας ενός και έξι ετών, πέρασαν επτά ώρες σε μια πτήση που τελικά τους επέστρεψε στο σημείο εκκίνησης.
Η ταλαιπωρία των επιβατών επιδεινώθηκε περαιτέρω από την εκτόξευση των τιμών στα ξενοδοχεία κοντά στο αεροδρόμιο Χίθροου. Πολλοί ταξιδιώτες κατήγγειλαν φαινόμενα αισχροκέρδειας, με τις τιμές να έχουν διπλασιαστεί ή ακόμη και τριπλασιαστεί μέσα σε λίγες ώρες.
Ο 28χρονος Λούις, που είχε προγραμματίσει να ταξιδέψει στο Δουβλίνο, εξέφρασε την αγανάκτησή του: «Οι τιμές έχουν διπλασιαστεί, ακόμη και τριπλασιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Είναι εξωφρενικό. Κερδίζουν εις βάρος της ατυχίας του κόσμου και δεν καταλαβαίνω πώς επιτρέπεται κάτι τέτοιο».
Our teams have worked tirelessly since the incident to ensure a speedy recovery. We’re now safely able to restart flights, prioritising repatriation and relocation of aircraft. Please do not travel to the airport unless your airline has advised you to do so. (1/2) pic.twitter.com/fhUGiXCh6B
— Heathrow Airport (@HeathrowAirport) March 21, 2025
Ερντογάν: «Πράσινο φως» για καταστολή των διαδηλώσεων
Financial Times: Πόσα χρόνια θα χρειαστούν οι Ευρωπαίοι για να αναπληρώσουν την αμερικανική αμυντική υποστήριξη
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις