Σε …παραγωγή πολιτικής, θέλουν να μετατρέψουν τον θρήνο για τα θύματα του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη, στο ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής. Και αυτό, διότι έτσι θα αποτραπούν παρόμοια δυστυχήματα στο μέλλον, κάτι που πρέπει να είναι το πρώτιστο μέλημα της πολιτικής ηγεσίας του τόπου σήμερα, μετά ίσως από την απόδοση ευθυνών στους υπαιτίους της τραγωδίας των Τεμπών.
Δεν είναι τυχαίο ότι περιγράφοντας σημαντικές πτυχές του οικονομικού προγράμματος του κόμματός του, από το Ηράκλειο της Κρήτης χθες, ο Νίκος Ανδρουλάκης επέμεινε στην ανάγκη σημαντικών αλλαγών στις Υποδομές της χώρας και δη στον Σιδηρόδρομό της, στον απόηχο και του τραγικού δυστυχήματος που στοίχισε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Έθεσε μάλιστα συγκεκριμένες προτάσεις για παρεμβάσεις στον ΟΣΕ επί τάπητος και σύμφωνα με πληροφορίες θα επιμείνει μετ’ επιτάσεως σε αυτές, καθ’ όλη τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, αλλά και μετά, με στόχο αν μη τι άλλο, να διασφαλιστεί η ασφάλεια στην μεταφορά των πολιτών.
Αυτό ωστόσο δε σημαίνει ότι στο κόμμα του Νίκου Ανδρουλάκη έχουν αφήσει πίσω τους το δυστύχημα στα Τέμπη και την ανάγκη απόδοσης ευθυνών. Κάθε άλλο. Ήδη με επιστολή τους στον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας, η Γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής Ευαγγελία Λιακούλη και ο Χάρης Καστανίδης, μέλος της Επιτροπής, ζητούν να κληθούν πολύ περισσότεροι προς ακρόαση από τους ήδη κληθέντες.
Για του λόγου το αληθές, ζητούν στη συνεδρίαση της Δευτέρας να κληθούν ακόμα το σύνολο της σημερινής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η επικεφαλής της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, οι πρόεδροι και διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ, παραιτηθέντες και ορισθέντες μεταβατικοί, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, καθώς και οι εκπρόσωποι του Σωματείου Μηχανοδηγών ΟΣΕ, της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και της Πανελλήνιας Ένωσης Σταθμαρχών ΟΣΕ.
Την ίδια ώρα, στην Χαριλάου Τρικούπη δεν σταματούν να θέτουν ερωτήματα και να αναδεικνύουν μελανά σημεία στην όλη κατάσταση του ΟΣΕ, που ίσως τελικά συνέβαλε στο να φτάσουμε στο πολύνεκρο δυστύχημα των Τεμπών. Ειδικά για την μετάταξη του Σταθμάρχη της Λάρισας, για παράδειγμα, που δεν πληρούσε το όριο ηλικίας για την προκήρυξη, αναφέρουν ότι στις 7 Απριλίου που άνοιξε η πλατφόρμα της κινητικότητας, ο όριο οριζόταν στα 48 έτη.
Ο 59χρονος Σταθμάρχης έκανε αίτηση, ενώ υπερέβαινε το όριο ηλικίας και στις 17 Απριλίου η πλατφόρμα έκλεισε. Στις 25 Μαΐου η απάντηση της Υπηρεσίας υπήρξε θετική και μετατάχθηκε. Λίγες μέρες αργότερα, στις 30 Μαΐου ο υπουργός άλλαξε τον κανονισμό του ΟΣΕ και όρισε ότι το όριο ηλικίας δεν ισχύει για τις μετατάξεις.
«Μετά από αυτή την αλληλουχία γεγονότων, ο Πρωθυπουργός δεν έχει ακόμα αναρωτηθεί ποιο στέλεχος του κόμματός του έκανε το ρουσφέτι;», αναρωτιούνται στην Χαριλάου Τρικούπη, σημειώνοντας παράλληλα ότι και στην διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ ήταν όλοι κομματικά στελέχη της Ν.Δ., με χαρακτηριστικότερο ίσως παράδειγμα τον παραιτηθέντα κ. Βίνη, που στις εσωκομματικές εκλογές της ΝΔ είχε υπογράψει υπέρ της υποψηφιότητας τότε του Κυριάκου Μητσοτάκη.
«Βρισκόμαστε μπροστά στην επιτομή όχι απλώς του κομματικού, αλλά και του εσωκομματικά αρεστού κομματικού κράτους του κ. Μητσοτάκη, που δεν ήξερε μεν για τον ΟΣΕ, ήξερε όμως να θριαμβολογεί για το ‘επιτελικό κράτος’», λένε, σημειώνοντας ότι στην πραγματικότητα «ο κ. Μητσοτάκης είναι ο ίδιος το βαθύ αναχρονιστικό κράτος για το οποίο έκανε λόγο στην προχθεσινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, δηλώνοντας πως αυτό ‘δυστυχώς στους σιδηροδρόμους μας έχει εκδηλωθεί με μεγαλύτερη ένταση ενδεχομένως απ’ ό,τι σε άλλους τομείς της δημόσιας διοίκησης’».
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις