Σε πρώτο πλάνο βάζει η γαλάζια παράταξη το πρόσωπο του πρωθυπουργού, το οποίο σύμφωνα με τις μετρήσεις συνιστά και το δυνατό χαρτί σ' αυτή δύσκολη εκλογική μάχη.
Οι θεματικές συνεντεύξεις με τη σφραγίδα του Κυριάκου Μητσοτάκη επελέγησαν ως μια διαδικασία εκτενούς ενημέρωσης των πολιτών και για την τελευταία λεπτομέρεια του κυβερνητικού έργου. Εξάλλου, το Μέγαρο Μαξίμου έχει ήδη αξιοποιήσει τους διαύλους των περιφερειακών μέσων, κατά τις συνεχείς επισκέψεις του αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας και στις δεκατρείς περιφέρειες.
Βασικός στόχος του στρατηγικού σχεδιασμού της κυβερνητικής παράταξης είναι να φτάσει το μήνυμα των εκλογών μέχρι και το τελευταίο νοικοκυριό, αφού η εκλογική διαδικασία καταγράφει μεγάλο βαθμό δυσκολίας και θα κριθεί στις λεπτομέρειες.
Η δεύτερη ευκαιρία που ζητά η Κυβέρνηση από τους πολίτες συνδέεται άμεσα με την ικανότητα της να πείσει ένα σημαντικό κομμάτι της κοινωνίας, τόσο για το εύρος και την ουσία της δράσης της την περίοδο 2019-2023, όσο και για τις προθέσεις της την επόμενη τετραετία. Ο επικοινωνιακός μηχανισμός της Πειραιώς αναμένεται να διαδραματίσει έναν πρωτεύοντα ρόλο στην επίλυση της πιο δύσκολης εκλογικής εξίσωσης που θα λάβει «σάρκα και οστά» σε δύο Κυριακές, με την πρώτη να επηρεάζει εμφανώς τη δεύτερη.
Στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας προετοιμάζονται πυρετωδώς για την καμπάνια και τα κεντρικά μηνύματα των εκλογών, ενώ έμφαση θα δοθεί εκ νέου και στο digital μέρος με βασική στόχευση τα νεανικά ακροατήρια, αλλά και τις παραγωγικές πληθυσμιακές ομάδες.
Ο κ. Μητσοτάκης δίνει έμφαση και στην αδιαμεσολάβητη επικοινωνία με τους πολίτες, στρατηγική την οποία έχει ακολουθήσει πιστά από το ξεκίνημα της προεδρικής του πορείας το 2016 και την οποία δεν αμέλησε ούτε στη διάρκεια της πρωθυπουργικής του θητείας. Η άμεση επαφή του έδωσε την ευκαιρία να μεταδώσει το μήνυμα στην κοινωνία, αλλά και να ανοίξει μια αμφίδρομη επικοινωνία που του επέτρεψε να έχει απευθείας ενημέρωση για τους προβληματισμούς των ψηφοφόρων και τα κυρίαρχα θέματα που αγγίζουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Η στρατηγική αυτή θα συνεχιστεί με μεγαλύτερη ένταση στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας που ξεκινά σχετικά σύντομα, με στόχο την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης και της δημιουργίας μιας νέας ομάδας influencers που θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές του γαλάζιου πολιτικού αφηγήματος στις πόλεις, στα χωριά και τις γειτονιές. Πρόκειται ουσιαστικά για μια μάχη του πεζοδρομίου από την έκβαση της θα κριθούν πολλά το βράδυ κυρίως της δεύτερης Κυριακής.