Μόνο μία προσφορά κατατέθηκε, κατά πληροφορίες, από το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ - Goldair για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, στον διαγωνισμό που προωθεί η ΓΑΙΟΣΕ. Τελικώς δεν υπέβαλε προσφορά η κινεζική COSCO.
O λόγος είναι ότι οι Κινέζοι θεωρούν ότι ο διαγωνισμός αφορούσε την αξιοποίηση μικρού τμήματος (588 στρέμματα) από τα συνολικά 2.000 στρέμματα που κατέχει συνολικά ο ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Έπειτα από συνεχείς αλλαγές στα τεύχη δημοπράτησης, η εν εξελίξει διαδικασία (ο έκτος κατά σειρά διαγωνισμός τις τελευταίες δεκαετίες) προβλέπει πως το έργο ανάπτυξης του διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 588 στρεμμάτων. Οι Κινέζοι πιστεύουν ότι θα μπορούσε να έρθει στην υπόλοιπη έκταση και να επενδύσει άλλος ανταγωνιστής και γι' αυτό απείχαν από τη διαδικασία. Κάτι που θα μπορούσε να θεωρηθεί πλήγμα για τον διαγωνισμό.
Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού που θα γίνει η παραχωρησιούχος και η οποία θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση για 50 έτη του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί, με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.
Ο επενδυτής θα έχει τη δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων, ενώ το ακίνητο διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του Πειραιά, με το οποίο θα λειτουργήσει ουσιαστικά συμπληρωματικά.