Ενώ σε όλο τον προεκλογικό αγώνα ο Αλέξης Τσίπρας και ο ΣΥΡΙΖΑ είχαν μοιράσει δεκάδες υποσχέσεις για τη μείωση της τιμής των διοδίων, με τον ίδιο τον πρωθυπουργό να πρωτοστατεί μάλιστα σε κινητοποιήσεις του «Δεν Πληρώνω», ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο «Πρακτορείο 104,9Fm», παραδέχεται τώρα ότι «η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση», καθώς εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.

Στο μεταξύ, ως ένα δρόμο υψηλών προδιαγραφών, χαρακτήρισε το νέο αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας, ο οποίος παραδίδεται σήμερα στην κυκλοφορία, ο υπουργός Υποδομών.

«Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση» είπε ο κ. Σπίρτζης και συμπλήρωσε: «είναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς» τόνισε.

Ο υπουργός είπε ότι στόχος του υπουργείου και της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία (2017-2018) να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ. «Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων (...) αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης» τόνισε ο κ. Σπίρτζης.

Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους.

Όπως είπε το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου.

Καταλήγοντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε στο «Πρακτορείο 104,9Fm» ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι όπως είπε ο κ. Σπίρτζης το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το μετρό θα παραδοθεί στο σύνολο του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.