Σαββάτο
01 Φεβρουαρίου 2025

Σταϊκούρας για άξονα Ιωαννίνων – Κακαβιάς: Η Ήπειρος αποκτά μια νέα υποδομή που θα συμβάλλει στην εθνική ανάπτυξη

«Το σπουδαίο αυτό, νέο έργο θα αποτελεί στοιχείο νευραλγικού χαρακτήρα στο χάρτη των οδικών αξόνων της πατρίδας μας», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας κατά την υπογραφή της σύμβασης του έργου «Επέκταση Ιόνιας Οδού – Τμήμα Ιωάννινα – Κακκαβιά», η οποία πραγματοποιήθηκε, σήμερα, στο κλειστό γυμναστήριο του Καλπακίου, παρουσία του πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, του προέδρου της Βουλής και βουλευτή Ιωαννίνων, Κωνσταντίνου Τασούλα και του υφυπουργού Υποδομών Νίκου Ταχιάου.

Παρόντες στην τελετή υπογραφής της Σύμβασης ήταν, επίσης, η βουλευτής Ιωαννίνων Μαρία – Αλεξάνδρα Κεφάλα, ο βουλευτής Άρτας Γεώργιος Στύλιος, ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέξανδρος Καχριμάνης, ο δήμαρχος Ιωαννίνων, Θωμάς Μπέγκας, ο δήμαρχος Πωγωνίου, Κωνσταντίνος Καψάλης, ο δήμαρχος Ζαγορίου, Γιώργος Σουκουβέλος και ο δήμαρχος Κόνιτσας, Ανδρέας Παπασπύρου.

Η σύμβαση υπεγράφη από τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή Συγκοινωνιακών Υποδομών, του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Δημήτριο Αναγνώπουλο και τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου ΑΒΑΞ, Κωνσταντίνο Μιτζάλη.

Ο Χρήστος Σταϊκούρας, κατά τη διάρκεια της ομιλίας, του περιέγραψε τα οφέλη της κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου, μήκους περίπου 70 χιλιομέτρων, ο οποίος αποτελεί τη φυσική απόληξη της Ιόνιας Οδού και τον δυτικότερο κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού. 

«Αποτελεί ένα έργο διασυνοριακής σημασίας, καθώς ουσιαστικά επεκτείνει και συνδέει τους δύο αυτοκινητόδρομους που διατρέχουν σήμερα τη Δυτική και τη Βόρεια Ελλάδα, φτάνοντας μέχρι τα ελληνοαλβανικά σύνορα».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε: «Με τον αυτοκινητόδρομο Ιωάννινα – Κακαβιά, η Ήπειρος θα αποκτήσει μια νέα υποδομή, η οποία θα συμβάλλει στην περιφερειακή και την εθνική ανάπτυξη και θα ενισχύσει την κοινωνική συνοχή, ανάμεσα σε πολλές περιοχές της Δυτικής και της Βόρειας Ελλάδας. Θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες για καλύτερη ποιότητα ζωής στους πολίτες και θα βελτιώσει το επίπεδο οδικής ασφάλειας σε μια δύσκολη διαδρομή, η οποία συγκεντρώνει υψηλό κυκλοφοριακό φόρτο».

Πρόκειται για ένα έργο υψηλών τεχνικών απαιτήσεων, το οποίο αποτελείται από δύο υπο-τμήματα, και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, 12 ανισόπεδους κόμβους, 5 γέφυρες, 1 σήραγγα, και 5 άνω και 25 κάτω διαβάσεις,

Ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 310 εκατομμύρια ευρώ και εντάχθηκε στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027», του Νέου ΕΣΠΑ.

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

ΥΠΕΞ: Ικανοποίηση για την ανανέωση της εντολής της Ειρηνευτικής Δύναμης του ΟΗΕ στην Κύπρο

Την ικανοποίηση του εξέφρασε το υπουργείο Εξωτερικών για την ομόφωνη υιοθέτηση του Ψηφίσματος 2771 από το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, με το οποίο ανανεώθηκε για ένα έτος η εντολή ...

Άκαρπη η προσπάθεια ΣΥΡΙΖΑ για Πρόταση Δυσπιστίας - Δεν συγκέντρωσε τις 50 υπογραφές

Άκαρπη απέβη η προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ να καταθέσει Πρόταση Δυσπιστίας κατά της Κυβέρνησης, αφού δεν συγκέντρωσε τις 50 υπογραφές. Ο Σωκράτης Φάμελλος επικοινώνησε με τους αρχηγούς τ...

ΠΑΣΟΚ: Τροπολογία για την αντιμετώπιση του ιδιωτικού χρέους και την προστασία της κύριας κατοικίας

Την πρότασή του για την αντιμετώπιση του ιδιωτικού χρέους, επανέφερε το ΠΑΣΟΚ, με τροπολογία που κατέθεσε στο νομοσχέδιο με τίτλο «Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ερασιτεχνικού και ...

Φόρτωση άρθρων...