Pagani Special Projects ονομάζεται το τμήμα ειδικών αυτοκινήτων που έχει η Pagani. Ήταν μια ανάγκη της Pagani να έχει ένα τέτοιο κομμάτι στο εργοστάσιό της καθώς οι πελάτες της ήθελαν κάτι περισσότερο από απλά, καθημερινά, φθηνά αυτοκίνητα για όλους, αυτά δηλαδή που φτιάχνει η εταιρεία.
Not
Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει φυσικά καθώς η Pagani δεν έχει καμία ανάγκη για ειδικό τμήμα, παρόλα αυτά το διαθέτει και δημιουργία αυτού, είναι ένα special μοντέλο, το οποίο ονομάζει Huayra NC.
Δεν γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες για το Pagani Huayra NC, καθώς δεν έγινε καμία κανονική παρουσίαση. Απλώς η Pagani δημοσίευσε τις εικόνες στη σελίδα της στο Facebook και μας ενημέρωσε πως το τμήμα Pagani Special Projects, αυτό για το οποίο σου είπαμε παραπάνω, συνεργάστηκε στενά με τον ιδιοκτήτη, ώστε να του ικανοποιήσει όλες του τις ανάγκες σε εξατομίκευση. Εξάλλου μιλάμε για ένα γνήσιο one off μοντέλο, η μοναδικότητα του οποίου πρέπει να πιστοποιείται και από ορισμένες ιδιαίτερες επιλογές.
Τέτοιου είδους λεπτομέρειες δεν μάθαμε από το ποστ της Pagani πάντως. Καταλαβαίνουμε όμως, πως είναι road legal. Θα μπορεί δηλαδή, να κινηθεί στον δρόμο, έστω και αν οι περισσότεροι από τους δρόμους που θα χρησιμοποιεί προφανώς, θα καταλήγουν στο Nurburgring ή σε κάποια άλλη πίστα.
Την κίνηση στο βάρους 1.240kg αυτοκίνητο θα δίνει ένας V12 κινητήρας, κάτι που πάλι δημιουργεί την απορία αν είναι εκείνος που φτιάχνει η AMG ή ο ατμοσφαιρικός που κινεί το Pagani R. Σε ένα μίνι δημοψήφισμα εδώ στο γραφείο το ποσοστό για τον πρώτο έφτασε το 75%, που σημαίνει πως αν αυτή είναι η βοήθεια του κοινού, τότε η απάντηση είναι ο V12 της AMG (απλώς μην είσαι και τόσο σίγουρος).
Το Pagani Huayra NC αποδίδει 830PS και συνδυάζεται με ένα αυτόματο σειριακό κιβώτιο 7 σχέσεων. Εκ πρώτης όψεως (μέχρι να το οδηγήσουμε δηλαδή) μπορούμε να δώσουμε τα εύσημα στο Pagani Special Prοjects και τους εργαζόμενούς του, για τη δουλειά που έκαναν. Μπράβο!