Τα ρομπότ Micah, Lexi και Ariel είναι τα ρομπότ που κάνουν τη δουλειά της καμαριέρας και εξυπηρετούν τους πελάτες του ξενοδοχείου.
Η χρήση ρομπότ στα ξενοδοχεία δεν είναι κάτι καινούργιο - τα ιαπωνικά ξενοδοχεία τα χρησιμοποιούν από το 2015 στο Henn'na του Τόκιο.
Από τότε που εμφανίστηκε η πανδημία του κορωνοϊού αρκετά ξενοδοχεία στο Τόκιο έχουν καταφύγει σε αυτή τη λύση.
Ωστόσο, το «Hotel Sky», το οποίο ξεκίνησε φέτος, είναι το πρώτο στην Αφρική που χρησιμοποιεί υπαλλήλους ρομπότ, κάτι που θα μπορούσε να προκαλέσει αναταραχή σε μια χώρα που έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας (30,8%) στον κόσμο.
«Δεν θα αντικαταστήσει ποτέ τους ανθρώπους, αλλά σαφώς θα αλλάξει τις συνθήκες. Νομίζω ότι είναι η τάση του μέλλοντος», δήλωσε στο Reuters ο Πολ Κίλι, διευθύνων σύμβουλος του Hotel Sky.
Ακόμα, ο Πολ Κίλι είπε ότι σχεδίαζαν να ανοίξουν ένα ακόμη ξενοδοχείο στο Κέιπ Τάουν τον επόμενο μήνα.
Οι Lexi, Micah και Ariel προσφέρουν υπηρεσίες δωματίου, παρέχουν ταξιδιωτικές πληροφορίες και μπορούν να μεταφέρουν έως και 300 κιλά αποσκευών από το λόμπι στο δωμάτιο.
Εάν το ξενοδοχείο δεχθεί έναν επισκέπτη με συμπτώματα κορωνοϊού, μπορούν να αξιοποιηθούν τα ρομπότ ως προφύλαξη.
Διαφορετικά, «οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν εάν θέλουν μέλη του προσωπικού ή να κάνουν χρήση της αυτοεξυπηρέτησης μέσω ρομπότ, που ελέγχονται από το τηλέφωνό τους», δήλωσε ο Χέρμαν Μπριτς, γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου.
Ο Στιβ Πίντο, διευθύνων σύμβουλος της CTRL Robotics, ο οποίος προμηθεύει τα ανδροειδή, είπε ότι θα μπορούσαν επίσης να «σαρώσουν» τις εκφράσεις του προσώπου των πελατών για να προσδιορίσουν πόσο ικανοποιημένοι ήταν.
«Βοηθά τη διοίκηση να κατανοήσει πώς οι πελάτες βιώνουν τις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου», είπε ακόμα ο Στιβ Πίντο.