Το ενδιαφέρον είναι ότι το eCaravan προέκυψε από τροποποίηση του κανονικού Caravan, ενός κλασσικού αεροσκάφους της Cesna, με αντικατάσταση του κινητήρα από το σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης magni500.
Η υβριδική αυτή προσέγγιση χρησιμοποιεί συμβατικά, δοκιμασμένα μοντέλα ως πλατφόρμες πάνω στις οποίες τοποθετούνται ηλεκτροκινητήρες. Με τον τρόπο αυτό μειώνονται δραματικά τα κόστη εξέλιξης, που συνοδεύουν την ανάπτυξη κάθε νέου αεροσκάφους.
Η MagniX, o κατασκευαστής του κινητήρα, ευελπιστεί ότι το αεροσκάφος θα μπορούσε να τεθεί σε εμπορική υπηρεσία έως το τέλος του 2021, εξυπηρετώντας διαδρομές σε αποστάσεις ως 170 χιλιόμετρα.
Ωστόσο το ηλεκτρικό μέλλον των πτήσεων δεν περιορίζεται στη μετασκευή υφιστάμενων μοντέλων.
H αμερικανική Zunum, η γερμανική Lilium αλλά και το δυοπώλιο της αεροπλοΐας, Boeing - Airbus, σχεδιάζουν ηλεκτρικά αεροσκάφη που θα μπορούν να καλύπτουν διαδρομές μεσαίων αποστάσεων, μεταφέροντας μερικές δεκάδες επιβάτες.
Ειδικοί εκτιμούν ότι τα ηλεκτρικά αεροπλάνα θα έχουν 40 - 50% μικρότερο κόστος λειτουργίας από τα συμβατικά και προβλέπουν ότι η αεροπορική βιομηχανία θα κινηθεί προς την υιοθέτηση υβριδικών και ηλεκτρικών κινητήρων για διαδρομές κάτω των 1.000 μιλίων πολύ πιο γρήγορα από ό, τι θεωρούμε σήμερα.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις