Οι κινήσεις του αμερικανικού τεχνολογικού κολοσσού στον χώρο του αυτοκινήτου, γνωστές ως Project Τitan, είναι σε εξέλιξη από το 2014, όταν άρχισε να σχεδιάζει το δικό της όχημα από την αρχή.
Σε κάποια φάση η Apple έβαλε φρένο προκειμένου να εστιάσει στο λογισμικό και να επανεξετάσει τους στόχους της. Ο Νταγκ Φιλντ, «βετεράνος» της Apple που είχε εργαστεί στην Tesla, επέστρεψε για να επιβλέψει το πρόγραμμα το 2018, και απέλυσε 190 άτομα από την ομάδα το 2019.
Από τότε, η Apple έχει σημειώσει αρκετή πρόοδο ώστε να επιδιώκει τώρα να κατασκευάσει ένα όχημα για το καταναλωτικό κοινό, είπαν δύο άτομα ενήμερα για τις προσπάθειές της, τα οποία ζήτησαν να μην κατονομαστούν, επειδή τα σχέδια της εταιρείας δεν έχουν δημοσιοποιηθεί.
Ο στόχος της Apple για τη δημιουργία ενός προσωπικού οχήματος για την ευρύτερη αγορά τη φέρνει σε αντιπαράθεση με ανταγωνιστές όπως η Waymo της Alphabet (Google), που έχει φτιάξει robo-taxis για τη μεταφορά επιβατών για τους σκοπούς μιας ride-hailing υπηρεσίας χωρίς οδηγό.
Κεντρικό στη στρατηγική της Apple είναι ένα νέο σχέδιο μπαταρίας που θα μείωνε «δραστικά» το κόστος των μπαταριών και θα αύξανε την εμβέλεια του οχήματος, σύμφωνα με ένα τρίτο άτομο που έχει δει το εν λόγω σχέδιο. Σημειώνεται πως η Apple δεν έχει προβεί σε σχόλια για τα σχέδιά της ή για μελλοντικά προϊόντα.
Παραμένει άγνωστο ποιος θα αναλάμβανε τη συναρμολόγηση ενός οχήματος με το brand της Apple, ωστόσο πηγές έχουν αναφέρει πως αναμένουν η εταιρεία να βασιστεί σε κάποιον εταίρο από τον κατασκευαστικό τομέα για την παραγωγή των οχημάτων. Επίσης, υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο εν τέλει η εταιρεία να επιλέξει να περιορίσει τις προσπάθειές της σε ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης, που θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε αυτοκίνητα από «παραδοσιακούς» κατασκευαστές.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να έχει πολλαπλούς αισθητήρες lidar για σάρωση σε διαφορετικές αποστάσεις, ανέφερε μια πηγή. Σημειώνεται πως στο παρελθόν το Reuters είχει πει ότι η Apple είχε συνομιλίες με πιθανούς προμηθευτές lidar, ωστόσο εξέταζε επίσης το ενδεχόμενο κατασκευής του δικού της αισθητήρα.
Όσον αφορά στη μπαταρία, η Apple σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει ένα σχέδιο «monocell» που απελευθερώνει χώρο, έτσι ώστε να μπορεί να περιλαμβάνεται περισσότερο ενεργό υλικό και να αποκτά μεγαλύτερη εμβέλεια το όχημα.
Επίσης, η εταιρεία φέρεται να κάνει έρευνες πάνω σε μπαταρίες LFP (lithium iron phosphate), που έχουν μικρότερες πιθανότητες υπερθέρμανσης και είναι πιο ασφαλείς σε σχέση με άλλα είδη μπαταριών ιόντων λιθίου.
«Είναι επόμενου επιπέδου. Όπως την πρώτη φορά που είδατε το iPhone», ανέφερε πηγή για την τεχνολογία μπαταρίας της Apple.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις