Ακόμα, στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 εμφάνισε μεγάλη αύξηση εσόδων 33% και κερδών 53%, ενώ οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του. Σε συνδυασμό με τα Messenger, Instagram, και WhatsApp που ανήκουν στο Facebook, οι συνολικοί μηνιαίοι ενεργοί χρήστες τους ξεπέρασαν τα 3,3 δισεκατομμύρια σε όλο τον κόσμο.
Περίπου 2,6 δισεκατομμύρια χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση το ίδιο το Facebook ή τουλάχιστον μία από τις «συγγενικές» εφαρμογές του.
Οι αριθμοί αυτοί ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street, σύμφωνα με το Reuters και τους «New York Times». Τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις αυξημένες διαφημίσεις στο μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης με στόχο το ηλεκτρονικό εμπόριο στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, μια τάση που ενισχύθηκε λόγω της πανδημίας.
Τα έσοδα τετάρτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 28,07 δισεκατομμύρια δολάρια (έναντι 21,08 δισ. δολ. στο τέταρτο τρίμηνο του 2019) και τα κέρδη σε 11,22 δισ. δολ. (έναντι 7,35 δισ. δολ. στο τελευταίο τρίμηνο του 2019).
Το Facebook παραδέχθηκε ότι το 2021 θα αντιμετωπίσει αυξημένες προκλήσεις τόσο από την πλευρά των ρυθμιστικών Αρχών (σε Ευρώπη και ΗΠΑ), όσο και των τεχνολογικών αλλαγών και του ανταγωνισμού (ιδίως από την Apple).