Το YouTube θα εντοπίζει αντικείμενα που εμφανίζονται σε βίντεο και θα παράγει μια λίστα με σχετικά προϊόντα που θα μπορούσε να αγοράσει ο θεατής, με τις αυτοματοποιημένες αυτές προτάσεις να εμφανίζονται καθώς οι θεατές κάνουν scrolling στην πλατφόρμα.
H τεχνολογία αυτή θα επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν προϊόντα που εμφανίζονται στο βίντεο και να ψάχνουν για σχετικό περιεχόμενο, σύμφωνα το BBC.
Η λειτουργία αυτή επί της παρούσης δοκιμάζεται σε κάποιους χρήστες στις ΗΠΑ, μα ειδικοί εκτιμούν πως θα μπορούσε να φέρει δραματικές αλλαγές στη βιομηχανία της διαφήμισης.
«Πειραματιζόμαστε με μια νέα λειτουργία που προβάλλει μια λίστα προϊόντων που εντοπίζονται σε κάποια βίντεο, όπως και σχετιζόμενα προϊόντα», ανακοίνωσε το YouTube.
«Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τον κόσμο να εξερευνά περισσότερα βίντεο και πληροφορίες για αυτά τα προϊόντα στο YouTube», πρόσθεσε η εταιρεία.
Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο τύπου «top-10 smartphones in 2020», κάποιοι χρήστες θα βλέπουν ένα εικονίδιο συνοδευόμενο από περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα που εμφανίζονται στο βίντεο.
«Από εκεί, οι χρήστες θα μπορούν να εξερευνούν τη σελίδα κάθε προϊόντος για να βλέπουν περισσότερες πληροφορίες, σχετικά βίντεο και επιλογές αγοράς για αυτό το προϊόν» προσθέτει το YouTube.
Η λειτουργία Products in this Video άρχισε να δοκιμάζεται τον Απρίλιο του 2020. Ο αυτόματος εντοπισμός θα συστήνει επίσης βίντεο από άλλους δημιουργούς στην πλατφόρμα, όπου θα εμφανίζονται αυτά τα προϊόντα.
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις