Πέμπτη
17 Απριλίου 2025

Φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος: Η No.1 επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών και η δέσμευση για το μέλλον

Ευ ζην
Tags: Βίκος

Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος κυριαρχεί στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, κατακτώντας την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά εμφιαλωμένου νερού για το 2024, με μερίδιο αγοράς 20,4%*. Η κορυφή αυτή δεν αποτελεί μόνο μια εμπορική επιτυχία, αλλά και μια έμπρακτη απόδειξη της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι καταναλωτές και οι συνεργάτες στο brand Βίκος, αναγνωρίζοντας τη δέσμευσή του σε αξίες όπως η ανώτερη ποιότητα, η καινοτομία και η βιωσιμότητα.

Η δύναμη της ποιότητας και της φυσικής καθαρότητας

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η εταιρεία πίσω από το brand Βίκος, διατηρεί αδιάκοπη προσήλωση στην αυθεντική ποιότητα και στη φυσική καθαρότητα. Από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής της, επενδύει σε προηγμένες τεχνολογίες εμφιάλωσης και εφαρμόζει βιώσιμες πρακτικές παραγωγής, εξασφαλίζοντας ότι κάθε γουλιά φυσικού μεταλλικού νερού Βίκος προσφέρει αγνότητα απευθείας από την πηγή.

Εκτός από το φυσικό μεταλλικό νερό, η εταιρεία συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη, επεκτείνοντας τη γκάμα των προϊόντων της με φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Αυτά τα προϊόντα, χωρίς προσθήκη συντηρητικών, βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό, έχουν αγαπηθεί από τους καταναλωτές για τη φυσική τους σύνθεση και τη δροσιστική τους γεύση.

Δυναμική παρουσία στην αγορά HORECA

Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων επενδύει στρατηγικά και ενισχύει τη θέση της στην αγορά HORECA, προσφέροντας premium προϊόντα και συσκευασίες ειδικά σχεδιασμένες για τις ανάγκες των επαγγελματιών της εστίασης και της φιλοξενίας.

ΒΙΚΟΣ

Βίκος Cool Tea – Η νέα premium τάση στο παγωμένο τσάι

Η εταιρεία συνεχίζει να λανσάρει νέα προϊόντα, όπως το ανανεωμένο Βίκος Cool Tea, προσφέροντας μια φυσική εναλλακτική στο παγωμένο τσάι. Η νέα premium σειρά επιστρέφει με ανανεωμένη εμφάνιση, μοντέρνα αλουμινένια συσκευασία και φυσική φρεσκάδα, ενισχύοντας τη θέση της εταιρείας στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων.

Κοινωνική ευθύνη & βιώσιμη ανάπτυξη

Δεν αρκείται μόνο στην παραγωγή ποιοτικών προϊόντων. Μέσω του πολυδιάστατου προγράμματος κοινωνικής ευθύνης «Ο Β-οίκος της ζωής μας»,

στηρίζει περιβαλλοντικές και κοινωνικές δράσεις, προωθώντας την προστασία του περιβάλλοντος και τον εθελοντισμό.

✔ Βιώσιμες πρακτικές παραγωγής – Μείωση αποτυπώματος άνθρακα & χρήση ανακυκλώσιμων υλικών. 

✔ Στήριξη των τοπικών κοινωνιών – Συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης & ενίσχυση τοπικών πρωτοβουλιών. 

✔ Δέσμευση στον αθλητισμό – Χορηγίες αθλητικών συλλόγων & υποστήριξη διοργανώσεων που προάγουν την υγεία και τη φυσική δραστηριότητα.

Βίκος: Το brand που κυριαρχεί στην αγορά και επενδύει στο μέλλον

Η εταιρεία συνεχίζει δυναμικά την πορεία της και επενδύει σε καινοτόμα προϊόντα, βιώσιμες πρακτικές και στρατηγικές συνεργασίες. Με το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος να αποτελεί την κορυφαία επιλογή των καταναλωτών, η εταιρεία παραμένει αφοσιωμένη στο να προσφέρει αυθεντική ποιότητα, δροσιά και βιώσιμη ανάπτυξη.

Με κάθε γουλιά από τα προϊόντα Βίκος, οι καταναλωτές απολαμβάνουν όχι μόνο την ανώτερη ποιότητα, αλλά και μια εμπειρία που ρέει στη ζωή τους, προσφέροντας την απόλυτη φυσική αναζωογόνηση.

*ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water 

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Τριχόπτωση: Ποια τροφή πρέπει να αποφεύγετε

Ένας ειδικός αποκάλυψε ότι μια συγκεκριμένη τροφή μπορεί να οδηγήσει σε τριχόπτωση, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε υδράργυρο. Αυτή η τροφή θα μπορούσε να προκαλέσει αραίωση...

Κλινική δοκιμή φέρνει πιο κοντά τη δυνατότητα διάγνωσης της νόσου Αλτσχάιμερ

Η διάγνωση της νόσου Αλτσχάιμερ γίνεται όλο και πιο προσιτή και λιγότερο επεμβατική χάρη στις επιστημονικές εξελίξεις στην ανάλυση βιοδεικτών στο αίμα. Μια διεθνής κλινική δοκιμή ε...

Ποιο ρόφημα μπορεί να μειώσει τη χοληστερίνη

Ένα ζεστό ρόφημα αναδεικνύεται σε πολύτιμο σύμμαχο για την υγεία μας. Αυτό το ρόφημα έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές του. Το συγκεκριμένο ρόφημα μπορεί ...

Φόρτωση άρθρων...