Τρίτη
19 Νοεμβρίου 2024

Ξεκίνησε η λειτουργία της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-συν για την υποστήριξη των υπερχρεωμένων καταναλωτών

Οικονομία

Την έναρξη λειτουργίας της νέας υπηρεσίας ΙΝΚΑ-Συμβουλευτική Υπερχρεωμένων Νοικοκυριών/ΙΝΚΑ-συν, ένα δίκτυο ενημέρωσης για το Ιδιωτικό Χρέος, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ανακοίνωσε το ΙΝΚΑ– Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, «στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας της ομοσπονδίας να συνεισφέρει στα υπερχρεωμένα νοικοκυριά που πλήττονται δραματικά την τρέχουσα περίοδο με κίνδυνο απώλειας της κύριας κατοικίας τους, η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ ευελπιστεί να προσφέρει ποιοτική εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση σε συνεργασία με επαγγελματίες με συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο που συμμετέχουν στη δράση».

Μέγιστη συμβολή

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΙΝΚΑ-ΓΟΚΕ Γιώργο Λεχουρίτη: «Στόχος της υπηρεσίας ΙΝΚΑ+ είναι η μέγιστη συμβολή, ώστε ο κάθε υπερχρεωμένος καταναλωτής να εξετάσει τις επιλογές που του παρέχει ο νόμος, αλλά και η κάθε χρονική συγκυρία, για να διασώσει την περιουσία του ή να περιορίσει το πρόβλημά του κερδίζοντας χρόνο, ιδιαίτερα και σε περιφέρειες εκτός Αττικής όπου η πρόσβαση σε νομικές συμβουλές μπορεί να είναι δυσχερέστερη».

Συγκεκριμένα, από την 1η Σεπτεμβρίου 2022, οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα από μεγάλες οφειλές σε τράπεζες, ασφαλιστικούς οργανισμούς, δημόσιο, εταιρείες ενέργειας κλπ, μπορούν να απευθύνονται στο νέο τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του ΙΝΚΑ+ και να λαμβάνουν πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τις δυνατότητες που τους παρέχονται από την ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για την αντιμετώπιση οφειλών ή την συνολική διαχείριση του χρέους τους, προγραμματίζοντας ραντεβού με δικηγόρους που συνεργάζονται με τα γραφεία των τοπικών οργανώσεων ΙΝΚΑ που λειτουργούν σε Αθήνα, Πειραιά, Αγρίνιο, Χανιά και Ρόδο. Για τις υπόλοιπες περιοχές υπάρχει δυνατότητα για προγραμματισμό ραντεβού τηλεφωνικώς ή μέσω τηλεδιάσκεψης.

Δωρεάν η υπηρεσία

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ παρέχεται δωρεάν, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 213 0 999 140 (αστική χρέωση) και λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-14:00.

Επισημαίνεται ότι οι υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω του ΙΝΚΑ+ δεν περιλαμβάνουν νομική υποστήριξη ενώπιον δικαστηρίων ή άλλων αρχών, την οποία θα πρέπει να οργανώσει ο ενδιαφερόμενος σε συνεργασία με δικηγόρο της επιλογής του.

Η υπηρεσία ΙΝΚΑ+ χρηματοδοτείται ως δράση της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον τομέα της Προστασίας Καταναλωτών του Προγράμματος Ενιαίας Αγοράς, υπό τη διαχείριση του Εκτελεστικού Οργανισμού του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Καινοτομίας και των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (EISMEA).

Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις


Διαβάστε ακόμη

Πόθεν έσχες: Ανοικτή η πλατφόρμα για δηλώσεις του 2023, ανοίγει τη Δευτέρα για το 2024 – Αναλυτικά η διαδικασία

Σε λειτουργία βρίσκεται η ηλεκτρονική εφαρμογή ΠΟΘΕΝ προκειμένου να υποβοληθούν τα πόθεν έσχες για το 2023, με αναφορά στη χρήση του 2022. Αύριο Δευτέρα 18 Νοεμβρίου αναμένεται ...

Επίδομα θέρμανσης: Βήμα βήμα η υποβολή των αιτήσεων – Ποιοι είναι οι δικαιούχοι

Ανοιχτή είναι από την προηγούμενη εβδομάδα η πλατφόρμα για το επίδομα θέρμανσης. Πολλοί είναι οι καταναλωτές που συνεχίζουν να προτιμούν το πετρέλαιο ως μέσο θέρμανσης. Mέχρι τις 6...

Τι και γιατί... χαλάει το momentum στις αγορές

Μετοχές, ομόλογα και εμπορεύματα βρίσκονται σε σταυροδρόμι, καθώς ο πολιτικός χρόνος στις ΗΠΑ μηδενίζεται στις 20 Ιανουαρίου, όταν αναλάβει την προεδρία της χώρας, ο νικητής των πρ...

Φόρτωση άρθρων...