«Ηρθε η ώρα να εκδηλώσεις την αγάπη σου με ένα δώρο αποκλειστικά για εκείνον!» «φώναζε» αναβοσβήνοντας η διαφήμιση στο Facebook, όλες τις παραδοσιακά βασανιστικές ημέρες που προηγούνται της ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου.
Φαίνεται όμως ότι στις Σειρήνες ανταποκρίνονται πολλοί. Σύμφωνα με έρευνα του Picodi (ηλεκτρονικό marketplace, με δραστηριότητα σε 35 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα), οι Ελληνες σε ποσοστό 72% όχι μόνο γιορτάζουν την Ημέρα των Ερωτευμένων, αλλά σκοπεύουν να ξοδέψουν γι’ αυτή 74 ευρώ κατά μέσον όρο (85 ευρώ οι άνδρες, 63 ευρώ οι γυναίκες).
Από την έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος πάνω από 5.600 άτομα από 32 διαφορετικές χώρες, προκύπτει ότι στην Ελλάδα είμαστε σχετικά «κιμπάρηδες», αφού οι Γερμανοί σκοπεύουν να ξοδέψουν 73 ευρώ, οι Πορτογάλοι 61 ευρώ και οι Ρώσοι 51 ευρώ. Δεν φτάνουμε βέβαια τους Κινέζους, τους Αμερικανούς ή τους Αγγλους που θα καταθέσουν 127, 121 και 109 ευρώ «λόγω της ημέρας».
Οι Ελληνες σκοπεύουν να κάνουν δώρο στις συντρόφους τους γεύμα σε εστιατόριο (28%), εκδρομή (24%), ρούχα (17%), κοσμήματα (14%) και ερωτικά παιχνίδια (14%), ενώ οι γυναίκες επιλέγουν κυρίως ρούχα (29%), γλυκά (23%), αρώματα (21%), κάρτα για την ημέρα του Αγ. Βαλεντίνου (19%) και γεύμα σε εστιατόριο (17%). Για τις γυναίκες, το πιο επιθυμητό δώρο σήμερα είναι το γεύμα σε εστιατόριο και το πιο ανεπιθύμητο τα λουλούδια! Οι άνδρες επιθυμούν περισσότερο το γεύμα στο εστιατόριο, ενώ παραδόξως το 26% δεν θα ήθελε σήμερα να λάβει δώρο κάποιο ηλεκτρονικό.
Πάντως, υπάρχει και ένα θαρραλέο 23% των ανδρών και 18% των γυναικών που δηλώνουν ότι, μολονότι σε σχέση, δεν συνηθίζουν να γιορτάζουν την Ημέρα των Ερωτευμένων. Ενα 31% των Ελλήνων και ένα 26% των Ελληνίδων επίσης αναφέρουν ότι δεν έχουν λάβει ποτέ δώρο την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Ενα δισ. κάρτες
Η γιορτινή κάρτα παραμένει αγαπημένο δώρο γι’ αυτή τη μέρα. Εχει βρεθεί ότι την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αποστέλλονται πάνω από ένα δισεκατομμύριο κάρτες, ελάχιστα λιγότερες απ’ ό,τι τα Χριστούγεννα. Γενικά, πάντως, ο Φεβρουάριος θεωρείται «χρυσός» μήνας για τους ιδιοκτήτες των καταστημάτων. Η εσωτερική έρευνα του Picodi (συνεργάζεται με 687 καταστήματα για τις προσφορές και τις εκπτώσεις που διαθέτουν) δείχνει ότι λίγο πριν από τις 14 Φεβρουαρίου αυξάνεται κατά μέσον όρο 37% η ζήτηση για κοσμήματα, 38% για καλλυντικά και αρώματα και 45% για προϊόντα για ενηλίκους (ερωτικά παιχνίδια, εσώρουχα, ταινίες κ.λπ.).
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ακολουθήστε το Lykavitos.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις